سعيدي جليلي با اشاره به روستايي که با 200 خانوار 25 شهيد را تقديم انقلاب كرده است، گفت: اين آن زرادخانه جمهوري اسلامي است و اينكه ما امروز در مقابل دشمنان اسلام ايستاده‌ايم به پشتوانه اين ظرفيت است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سعيد جليلي كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري دقايقي پيش با حضور در روستاي معصوميه اراك با مردم اين روستا ديدار و گفتگو كرد.  
 
جليلي ابتدا در مسجد جامع روستاي معصوميه حضور پيدا كرد و نماز را در آنجا خواند.  
 
وي در جمع مردم اين روستا اظهار داشت: بنده سوالي از شما دارم هنگامي كه 6 قدرت بزرگ در كنار هم جمع مي‌شوند و خودشان را بزرگ جهان مي‌دانند امروز مدتي است كه با هم تصميم گرفته‌اند در برابر حق ملت ايران بايستند و مطالبي را بيان مي‌كنند آيا با يك گفتگو مي‌شود در برابر آنها ايستاد و آيا يك مذاكره كننده هر چند توانايي داشته باشد با گفتگو مي‌تواند در برابر آنها ايستادگي كند.  
 
جليلي افزود:‌ قدرت‌هايي كه نشان‌ داده‌اند هرجا اراده‌اي دارند سعي مي‌كنند به آن برسند؛ اراده مي‌كنند عراق و افغانستان را اشغال مي‌كنند اما اگر اين 6 كشور اراده كنند كه در برابر حق ملت ايران بايستند شك نكنيد كه يك گفتگو كننده و مذاكره كننده نيست كه بتواند در برابر آنها بايستد اما اين ايستادگي صورت گرفته است و آن چيزي كه توانسته گفتگوهاي ما را مديريت كند مذاكره كننده هسته‌اي نيست بلكه شهداي اين روستا امثال اين شهدا هستند.  
 
كانديداي انتخابات رياست جمهوري ادامه داد:‌دشمنان ما به قدرت منطقه‌اي بودن جمهوري اسلامي اذعان مي‌كنند و آنچه كه توانسته اين قدرت را براي كشورمان ايجاد كند غير از شهداي روستاي معصوميه و امثال اين شهدا است.  
 
جليلي گفت:‌دشمنان بعد از 25 سال جرات نمي‌كنند چشم طمع به اين خاك داشته باشند و بايد سوال كرد كه چرا چشم طمع آنها از خاك كشورمان برداشته شده است و نبايد در تحليل‌ها دچار اشتباه بشويم؛ اگر بهترين مذاكره كننده جهان را به مصاف قدرت هاي جهاني بفرستيم و وي پشتوانه اين روستا را نداشته باشد نمي‌تواند موفق شود.  
 
وي با بيان اينكه روستاي معصوميه در دوران دفاع مقدس 25 شهيد را تقديم دفاع اسلامي كرده است، ادامه داد:‌روستايي با 200 خانوار 25 شهيد را تقديم انقلاب كرده است و اين آن زرادخانه جمهوري اسلامي است اينكه ما امروز در مقابل دشمنان اسلام ايستاده‌ايم به پشتوانه اين ظرفيت است كه انقلاب،‌امام و مقام معظم رهبري براي ما ايجاد كرده‌اند.  
 
كانديداي انتخابات رياست جمهوري گفت: چرا بايد اهالي روستاي معصوميه به خرمشهر،‌كردستان و ... بروند و در آنجا شهيد شوند آيا چيزي غير از اعتقاد و ايمان آنان را به خرمشهر و كردستان فرستاده است؟  
 
جليلي تاكيد كرد:‌استعداد جوانان ما فقط براي زمان جنگ نيست بلكه اگر به خوبي اين استعدادها شناخته و به كار گرفته شود همين ظرفيت مي‌تواند كارهاي بزرگي را انجام دهد و اين وظيفه دولت و نظام است كه قدردان چنين مردمي باشد كه اگر تمام 6 قدرت عالم جمع شوند نمي‌توانند در برابر آن بايستند.  
 
شايان ذكر است كه سعيد جليلي به صورت سرزده در منزل پدري شهيدان ميرطيبي حضور پيدا كرد و با خانواده اين شهدا به گفتگو نشست.
انتهاي پيام/  

برچسب ها: جلیلی ، روستا ، معصومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار