مجله فرهنگی- معارفی "افق" در آستانه سالروز رحلت بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی به تشریح زوایای مختلف شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، این برنامه به تهیه کنندگی حسین خروجی با هدف نمایش رویدادهای فرهنگی- هنری از جمله برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها، مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و گفت و گو با هنرمندان و کارشناسان به مدت 30 دقیقه در سیمای انگلیسی تولید و شنبه هر هفته پخش می شود.

حسین خروجی با اشاره به اختصاص آیتم پلاتوی مجری برنامه این هفته به بررسی شخصیت امام خمینی (ره)، گفت: این بخش به همراه موسیقی- تصویر به شرح و توضیح در مورد زندگی و شخصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و بیان ویژگی های برجسته اخلاقی، سیاسی و اجتماعی ایشان می پردازد.

وی گزارش رویدادهای فرهنگی و اجتماعی روز را آیتم دیگر این برنامه ذکر کرد و افزود: در این بخش، گزارشی از یازدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تهران که 16 تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری در بوستان گفت و گو برگزار شد، ارایه می شود.

خروجی از پخش نماهنگ مرتبط با رحلت حضرت امام خمینی (ره) در این برنامه خبر داد و خاطرنشان کرد: گزارش هنری آیتم دیگر برنامه "افق" است که در برنامه این هفته به گفت و گو با عفت تکلو بانوی هنرمند نقاش و معرفی آثار وی اختصاص خواهد داشت.

مریم خوشگام دستیار تهیه و محمدمهیار رشیدی تدوینگر این برنامه هستند. مریم حق جو اجرا و سحر حق جو و فرهاد وفاجو گویندگی متن آن را برعهده دارند و تصویربرداری آن نیز بر عهده فرزاد جان محمدی است./ی2

برچسب ها: شبکه سحر ، افق ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار