برنامه این هفته "نگاه هفته" سیمای اردو شبکه سحر به موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین بررسی اوضاع امنیتی پاکستان می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، "نگاه هفته" به تهیه کنندگی محسن محسنی به مدت 40 دقیقه در سیمای اردو تهیه و به صورت زنده پخش می شود.

محسن محسنی گفت و گوی مجری و کارشناس مسایل سیاسی پیرامون موضوع انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری را از آیتم های برنامه این هفته ذکر کرد و گفت: این بخش با حضور کارشناس مسایل سیاسی از ایران یا ارتباط زنده تصویری با کارشناس اردوزبان در دهلی نو به بحث و بررسی درباره موضوع یاد شده می پردازد.

وی به پخش سه تصویر- نریشن پیرامون موضوعات روز ایران و جهان در برنامه این هفته اشاره کرد و افزود: موضوع این سه تصویر- نریشن شامل "ایران، آغاز ریاست کنفرانس خلع سلاح هسته ای"، "تاکید اوباما بر ادامه اشغال افغانستان" و "زمزمه تغییرات امنیتی در عربستان" است.

محسنی از مصاحبه تلفنی با کارشناس مسایل سیاسی به عنوان آیتم دیگر این برنامه نام برد و اظهار کرد: گفت و گوی تلفنی این هفته با یکی از کارشناسان مسایل سیاسی پاکستان انجام می شود و به بررسی اوضاع امنیتی پاکستان به ویژه شهر کراچی اختصاص خواهد داشت.

احمد عباس عظیم اجرا، گویندگی متن و ترجمه "نگاه هفته" را بر عهده دارد و محمدعلی ذاکری و فاطمه خسروی دستیاران تهیه این برنامه هستند.

برنامه "نگاه هفته" جمعه 10 خرداد ماه ساعت 18:00 به وقت تهران به صورت زنده از سیمای اردو پخش می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار