بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران با شعار ، "پاک پیروز شو" ، باحضور 19 تیم در قالب 152 ورزشکار به مدت شش روز در استان های آذربایجان شرقی و غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، در این دوره از مسابقات 14 تیم خارجی و 5 تیم داخلی طی شش مرحله در مساحت 888 کیلومتر ی با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات علی خادمی رکابزن کرمانی در بخش انفرادی در رده پنجم قرار گرفت. وی همچنین در رقابت های کوهستان جایگاه دهم را نیز از آن خود کرد.

این دوچرخه سوار کرمانی همچنین به همراه دیگر هم تیمی های خود در تیم ملی امید ،گردن آویز نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

تیم های باشگاهی اموری ویتا اوکراین ، دوکلا پراک چک ، بریسا اسپور ترکیه ، سی سی ان صربستان ، های نان چین ، رودی پروجکت آلمان ، ترنگانو مالزی و شکر اسگورت ترکیه و تیم های ملی الجزایر ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، آلبانی ، هنگ کنگ و ازبکستان 14 تیم خارجی و تیم های باشگاهی پتروشیمی تبریز ، دانشگاه آزاد ، تیم دوم آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و تیم ملی امید ، پنج تیم ایرانی حاضر در رقابتها بودند./س

برچسب ها: درخشش ، رکابزن ، کرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.