این روزها اخبار شایعات در مورد نسل بعدی آیفون بسیار داغ می باشد، و همه منتظر اسمارت فون بعدی اپل می باشند، اسمارت فونی که قرار است کیفیت صفحه نمایش آن نسبت به نسل قبلی تا دو برابر افزایش یابد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، نسل بعدی تلفن هوشمند اپل که احتمالا آیفون 5S نام خواهد گرفت از همان صفحه نمایش 4 اینچی استفاده خواهد کرد، با این تفاوت که حاشیه ی این صفحه نمایش کمتر خواهد بود و اپل قصد دارد، از پنل صفحه نمایش متفاوتی نسبت به آنچه در آیفون 5 استفاده شده بود، استفاده کند.

یکی از منابع نزدیک به اپل که خبر فوق را منتشر کرده است، ادعا می کند که اپل در نسل جدید آیفون، قصد دارد تعداد پیکسل های صفحه نمایش را دو برابر زیاد کند و ان را به عدد 1.500.00 هزار پیکسل برساند، که این امر باعث بالاتر رفتن چگالی صفحه نمایش و در نتیجه افزایش دو برابری رزولوشن محصول جدید اپل خواهد شد.

در نهایت اگر اپل قصد داشته باشد از صفحه نمایش های رده ی IGZO شارپ در محصول جدید خود استفاده کند، شاید بتواند علاوه بر افزایش کیفیت،چگالی و رزولوشن، ضخامت و وزن پنل مذکور را کنترل کند و از طرفی مصرف انرژی را نیز پایین آورد، تولید نسل بعدی آیفون از ماه دیگر آغاز و احتمالا در ماه ستامبر به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

برچسب ها: آیفون ، اپل ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار