بازیکن دفاع وسط تیم ملی والیبال گفت: هم اکنون بازیکنان تیم به اوج آمادگی خود رسیده اند و می خواهیم در لیگ جهانی حضور موفق و قدرتمند داشته باشیم.

عادل غلامی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  پس از پایان مسابقات جام باشگاه های آسیا تمرینات را به طور منسجم زیر نظر ولاسکو دنبال کردیم، که این مساله باعث شد تا به او ج آمادگی  خود دست پیدا کنیم.

بازیکن پست دفاع وسط تیم ملی والیبال گفت:  در بازی های تدارکاتی که از سوی فدراسیون برایمان هماهنگ شده به طور قطع مقابل بلغارستان نوع آمادگی و میزان بازده کاریمان را در شرایط مسابقه مورد بررسی قرار می دهیم تا در مصاف با روس ها عملکرد خوبی را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر والیبال ایران تا حد  قابل توجهی رشد کرده است، اما هنوز با تیم های سطح اول جهان فاصله دارد،  به طور قطع با تلاش و همت خود باید به جایگاه مطلوب و شایسته ای دست پیدا خواهیم کرد.
" علی نادی" در این دوره از مسابقات لیگ جهانی  تیم ملی را همراهی نمی کند این امر باعث می شود که ذره بین کارشناسان روی پست دفاع وسط زیاد تر باشد،  آیا این مساله برای شما استرس را نیست؟

غلامی در پاسخ به این سوال گفت:  من با " نادی"  رفاقت چندین ساله دارم به نظرم وی یکی از بازیکنانی است که باید نامش در تاریخ والیبال ایران  ثبت شود عدم دعوت از وی در این مرحله از اردوهای تدارکاتی  بنا به صلاحدید کادر فنی است من تمام سعی خود را می کنم  که نماینده خوبی را در این پست باشم تا در مسابقات لیگ جهانی جای خالی نادی احساس نشود البته می دانم که این مساله کار بسیار سختی است.

وی یاد آور شد:  " ولاسکو"  جزو آن دسته از مربیانی است که نه تنها در بعد فنی بلکه در بعد ذهنی هم روی بازیکنان تاثیر به سزایی دارد و از بازیکنان به نحو مطلوب در زمان های حساس کار می کشد.
 وی در خصوص  دیدار تیم ملی ایران در مصاف با روسیه اظهار داشت:  سال گذشته تیم ملی ایران 2 بازی مقابل روسیه  انجام داد اما من آن زمان در این ترکیب بازی نکردم،  اما با دیدن فیلم بازی های المپیکی روسیه تا حدودی از نوع کار آنها شناخت دارم.

 بازیکن دفاع وسط تیم ملی والیبال در ادامه  افزود: خوشبختانه ما برای آمادگی بهتر به منظور حضور در لیگ جهانی،  سه بازی دوستانه با تیم ملی بلغارستان برگزار خواهیم کرد بلغارستان یکی از قدرتهای مطرح والیبال جهان است می توانیم به ضعف ها و قوت های آنها به خوبی پی ببریم.
 
غلامی گفت:  اولین دوره ای است که ما حضور در مسابقات لیگ جهانی را تجربه می کنیم این مساله جذابیتی  خاص برای ما دارد به طور قطع مقابل تیم های بزرگ و صاحب نام  جهانی عملکرد بسیار درخشانی را به نمایش  خواهیم گذاشت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار