معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: امروز سلامت در جوامع حرف اول را می‌زند و از این رو، باید مشکلات سلامت در شهرستان شاهرود شناسایی شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، رضا چمن پیش از ظهر امروز در نخستین کارگروه تخصصی سلامت شهرستان شاهرود که با حضور اعضای بسیج جامعه پزشکی و افراد صاحب نظر حوزه سلامت در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد، بیان داشت: تشکیل این کارگروه نشان از اهمیت موضوع سلامت برای جامعه و به ویژه بسیج دارد و باید خروجی آن، ارائه راهکارهای عملی برای سلامت اقشار مختلف جامعه باشد.

وی افزود: امروز سلامت در جوامع مختلف متمدن و پیشرفته حرف اول را می‌زند؛ چرا که سلامت فردی و اجتماعی جامعه موجب پیشرفت و ترقی جوامع می‌شود و این بسیار مهم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: باید معضلات و مشکلات سلامت شهرستان را شناسایی و در این کارگروه راه حل‌ها و نظارت پیشنهادی و عملی را جمع‌بندی و به مجمع شهرستان برای اجرا ارائه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات اظهار داشت: انتخابات نقطه اوج تجلی قدرت ملت ایران و حماسه سیاسی مدنظر رهبرانقلاب است و همگان در این وظیفه دینی و ملی نقش دارند و باید به وظیفه خود عمل کنند.

چمن افزود: جامعه سلامت قطعاً یکپارچه و مصمم برای اعتلای این انقلاب و اسلام عزیز پیشقدم بوده و مانند گذشته با حضور در انتخابات بر پیشرفت مملکت خود تاثیرگذار خواهند بود.
برچسب ها: سمنان ، شاهرود ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.