فرمانده یگان حافظت محیط زیست کشور از تجهیز پارک ملی بمو به دوربین های خورشیدی به عنوان منطقه پایلوت خبرداد.

سرهنگ خیلدار در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: این دوربین های خورشیدی تا شعاع 35 کیلومتری عرصه های حفاظت شده را رصد می کند همچنین قادر است تا شعاع 6 کیلومتری پلاک ماشین ها را  ثبت کند.
 
وی ادامه داد: طبق تعهدات شرکت طرف قرارداد این دوربین ها توسط سیستم اینترنتی و به صورت آنلانین کنترل می شود و مزیت دیگر این دوربین ها این است که به لحاظ اینکه خورشیدی است دیگر معضل کابل دردی را نداریم.
 
سرهنگ خیلدار افزود: در مرحله اول پارک ملی بمو به عنوان پایلوت انتخاب شده و طبق مشاهده و مطالعه شرکت طرف قرارداد تعداد دوربین ها مشخص و نصب می شود.
 
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست افزود: در صورت تامین اعتبار تا شهریور ماه سال جاری نسبت به نصب دوربین های خورشیدی اقدام خواهد شد.
 
سرهنگ خیلدار با اشاره به نوسازی و احداث پاسگاه ها با فرمت جدید خاطرنشان کرد: احداث و نوسازی پاسگاه ها یکی از برنامه های خوب سال 92 است که با یک فرمت جدید در دستور کار قرار گرفته است در این طرح استان ها به تناسب و سعت حوزه استحقفاظی شان نسبت به احداث پاسگاه اقدام می کنند در طرح جدید پاسگاه های هر استان با توجه به اقلیم آب و هوایی آن طراحی شده است./ل
برچسب ها: تجهیز ، پارک ، ملی ، دوربین ، خورشید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار