رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پایه‌های تمدن غرب را زور و سلاح تشکیل می‌دهد حال آنکه پایه‌های تمدن نوین اسلامی، انسان‌های مهذب هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاح سالن های چند منظوره استان اردبیل که با حضور مختلف اقشار مردمی که در شهرک سینای شهر اردبیل برگزار شد، گفت: با اقدامات تربیتی و فرهنگی هر نسل که جلوتر می‌رویم بایستی انسان‌هایش برتر و بهتر از نسل قبلی باشند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با معرفی شهید سیده طاهره هاشمی و شهید عبدالحمید دیالمه به عنوان الگوهای نوجوان و جوان مسلمان تصریح کرد: پایه های تمدن غرب را زور و سلاح تشکیل می‌دهند حال آنکه پایه‌های تمدن نوین اسلامی، انسان‌های ساخته شده و مهذب هستند.

سردار نقدی ساخت توامان جسم و روح را ضروری دانست و اظهار داشت: نسل امروز که قرار است آینده را بسازد باید مردان و زنانی باشند که مطالبه اماممان را مبنی بر تحصیل تهذیب و ورزش عملی کند.

وی افزود: ساختن، برنامه می‌خواهد که باید جسم و جان را با هم در معرض تربیت و پرورش قرار دهد و بسیج بر همین مبنا برنامه ریزی کرده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام ساخت سالن ورزشی برای تمام حوزه های بسیج در سراسر کشور اظهار داشت: سالن‌های ورزشی صالحین برای پرورش جسم و مکمل برنامه‌های تربیتی حلقه‌های صالحین برای تکامل روح افراد است.

سردار نقدی در همین خصوص خاطرنشان کرد: انشاءالله شاهد آمادگی بیشتر جوانان برای نقش آفرینی در عرصه‌های دفاع از ارزش‌های الهی و مقابله با ظلم و ستم خواهیم بود.

وی با تقدیر از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی در برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج گفت: بسیج امکاناتش محدود است و از آنجا که بسیجیان، خود مردم هستند لذا با کمک‌های مردمی برنامه‌ها پیش رفته و سالن‌های ورزشی بسیج هم برای همه مردم است/  س
 

برچسب ها: اردبیل ، پایه ، تمدن ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.