معاون مقابله با عرضه و امور بين‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر با هشدار جدي به قاچاقچيان، توزيع‌كنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر، از اراده جدي اين ستاد در برخورد قاطع با آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران - سردار بهرام نوروزي با اعلام اين موضوع گفت: از سال گذشته و در راستاي دستور اكيد و جدي وزير كشور و دبيركل ستاد، طرح جامع شناسايي و پاكسازي مناطق آلوده به همراه مكانيزم اجرايي آن در حوزه مقابله دبيرخانه ستاد تدوين شد و به تأييد ايشان رسيد.
 
وي افزود: با ابلاغ ايشان به استانداران و رؤساي شوراهاي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر 12 استان، اولويت نخست طرح و موضوع وارد فاز عملياتي خود شده و تاكنون در برخي از استان‌ها همانند خراسان رضوي به اجراء درآمده است.
 
معاون مقابله با عرضه ستاد يادآور شد: با تأكيد مستمر وزير كشور و دبيركل ستاد مبني بر عملياتي شدن طرح در ديگر استان‌ها، پيگيري‌ها در اين زمينه به شكل جدي در جريان است.
 
نوروزي با بيان اينكه اين طرح چند هدف عمده را دنبال مي‌كند، گفت: قطع يكي از حلقه‌هاي مهم زنجيره توليد تا مصرف هدف اول اين طرح است، درواقع قطع حلقه توزيع مواد مخدر، به مفهوم وارد ساختن ضربه به كانون‌هاي توليد و قاچاق است.
 
وي در ادامه، ايجاد امنيت رواني در سطح جامعه و جلوگيري از آلوده شدن جوانان و نوجوانان از سوي تبهكاران را از ديگر اهداف اين موضوع عنوان كرد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار