پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تاکنون تمرینات بسیار سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشته ایم.

مهدی مهدوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم با وجود داشتن تمرینات سخت و سنگین بسیار خوب است. ما هم اکنون به خاطر انجام برنامه های بدنسازی حرفه ای و همچنین برنامه های تاکتیکی سطح بالا در وضعیت آمادگی بسیار خوبی به سر می بریم.

پاسور تیم ملی والیبال در ادامه افزود: با توجه به آن که برای نخستین بار حضور در مسابقات لیگ جهانی تجربه می کنیم و در گروهی که در آن قرار گرفتیم کار بسیار سخت و طاقت فرسایی را پیش رو داریم. به خاطر همین می گوئیم مسئولان از ما توقع چندانی نداشته باشند.

مهدی تصریح کرد : توقعات زیاد مسئولان و مردم از تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی باعث به وجود آمدن استرس و فشار روحی زیاد در میان ملی پوشان می شود .

وی خاطر نشان کرد: در مرحله نخست مسابقات لیگ جهانی حریفان تیم ایران بسیار قوی و صاحب نام هستند ما هم مقابل آنها دست و پا بسته نیستیم ، اگر استرس و فشار روحی روی ملی پوشان نباشد به طور قطع همانند مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک شگفتی ساز خواهیم شد.

پاسور تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه در خصوص تیم ملی روسیه و ترکیب آن یاد آور شد: ما نخستین بازی لیگ جهانی خود را باید مقابل روسها که دارای عناوین بسیار زیاد جهانی و المپیکی هستند انجام دهیم. بازی مقابل آنها کار بسیار سختی است.

وی گفت: در گذشته مقابل روس ها 2 بازی کرده ایم که نتیجه یک دیدار را سه بر صفر و دیگری را سه بر 2 واگذار کردیم به طور قطع در بازیهای لیگ جهانی هم قدرتمندانه و هدفمند به مصافشان خواهیم رفت. در خصوص ترکیب تیم روسیه هم اطلاعات دقیقی ندارم، برخی ها می گویند آنها با ترکیب تیم ملی دوم خود در لیگ جهانی شرکت می کنند، اگر این طور باشد که خیلی به نفعمان می شود.

مهدوی در خصوص نبود "علی نادی" در ترکیب تیم اعزامی به این دوره از مسابقات لیگ جهانی اظهار داشت: به نظرم این تصمیم گیری مربوط به کادر فنی است. اما باید بگویم که "علی نادی" یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی محسوب می شود. جایگزینی وی نیاز به زمان طولانی دارد، اما امیدوارم بازیکنان جوانی که هم اکنون در این پست تخصصی کار می کنند، بتوانند در مسابقات لیگ جهانی عملکرد خوبی داشته باشند.

کاپیتان دوم تیم ملی والیبال خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده که تا کنون بازیکنان جوان توانسته ما فوق تصور و دور از ذهن در مسابقات ظاهر شدند. به طور قطع در لیگ جهانی هم این اتفاق می افتد.

وی گفت: ما در اولین دوره حضورمان در مسابقات لیگ جهانی درصدد هستیم با ارائه بازیهای خوب و حرفه ای سطح واقعی والیبال ایران را به همگان و جهانیان نشان دهیم.

گفتنی است: تیم ملی والیبال کشورمان 7 ارديبهشت تهران را به مقصد شهر صوفیا ترک کرد و اولین بازی خود در لیگ جهانی را 17 خرداد مقابل تیم ملی روسیه در شهر کالینینگراد برگزار می کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار