نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، حضور فعال و آگاهانه مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را یکی از عناصر مهم تحقق نامگذاری امسال رهبری و ثبت حماسه سیاسی دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید سعید حیدری طیب  برقراری اتحاد بین نخبگان سیاسی و وجود رقابت میان برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری را دو عنصر مهم دیگر برای خلق حماسه سیاسی عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه شعار حماسه سیاسی مقام معظم رهبری در نوروز 92 در 24 خرداد ماه سالجاری رقم خواهد خورد، گفت: وجود سه عنصر فوق به خلق حماسه سیاسی خواهد انجامید.


این عضو کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد  : نامزدها باید توجه داشته باشند که در تبلیغات، به بیان برنامه های خویش بپردازند و برای اثبات خود به تخریب رقبا روی نیاورند و برد سیاسی نباید با باخت اخلاقی حاصل شود، چرا که یک رییس جمهور بدون اخلاق، بطور قطع یک منتخب اصلح نیست.

وی افزود : ایران خاستگاه صلح و تمدن است و باید با یک انتخاب اصلح در این دور از انتخابات، این مهم را بار دیگر به جهانیان ثابت کند و یکی از وظایف رییس جمهوری منتخب این است که اثبات کند که جامعه ایرانی به دنبال جنگ و نزاع نیست و همواره خواهان صلح در جهان است و از سوی دیگر در مقابل دشمنان نیز کوتاه نمی آید و به آنان جواب دندان شکنی خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه خلق حماسه سیاسی، کل سیاست خارجی ایران را تحت تاثیر قرار خواهد داد، گفت: هر اندازه این حماسه پرشورتر باشد، جهانیان به محکم بودن اتحاد میان ملت و حکومت ایران پی خواهند برد و دیگر نخواهند توانست موجبات خدشه دار کردن امنیت کشور را فراهم کنند./س

 

 

برچسب ها: حضور ، فعال ، آگاهانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.