بيش از 10 هزار واحد مسكن مهر و 63 كيلومتر بزرگراه و چندين طرح بزرگ ديگر به بهره برداري خواهد رسيد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان سيستان و بلوچستان، قائم مقام وزير و مدير كل راه و شهرسازي اظهار داشت: در چند روز آينده با حضور وزير راه و شهرسازي و ديگر مقامات 10123 واحد مسكن در شهرستانهاي اين استان و 63 كيلومتر بزرگراه، دو باب بيمارستان در سرباز، كنارك و ساختمان فرمانداري شهرستانهاي هيرمند، سوران، مهرستان و دلگان به بهره برداري خواهد رسيد.

وي افزود: از مجموع 10123 واحد مسكن مهر در سطح شهرستانهاي استان مذكور 6071 واحد در شهرستان زاهدان، 1379 واحد در شهرستانهاي زير 25 هزار نفر جمعيت و الباقي در شهرستانهاي چابهار ، ايرانشهر، خاش، كنارك، زابل و سراوان مي باشد كه با سفر چند روزآينده ي وزير راه و شهرسازي به استان سيستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد.

ابوالفضل باقرنيا بيان داشت: از مجموع 63 كيلومتر بزرگراه 43 كيلومتر بزرگراه زابل – زاهدان، 20 كيلومتر از بزرگراه زاهدان- بم، پروژه اصلاح و بهسازي پاسگاه كوله سنگي و احداث پل كهك از ديگر پروژه هاي راهسازي آماده استفاده هموطنان عزيز است.

وي ادامه داد: بيمارستان 24 تختخوابي سرباز با 3300 متر مربع زيربنا، بيمارستان 10 تختخوابي كنارك با 1440 متر مربع زير بنا با بخشهاي راديو لوژي، دندانپزشكي، بخش جراحي، بستري، زنان، كلينيك و آزمايشگاه آماده خدمات رساني به عموم مردم است .
برچسب ها: مسکن ، مهر ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار