بخش فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی، به عنوان پیشانی هر دستگاه نقش مهم و حیاتی در خلق حماسه سیاسی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان در جشنواره ارزیابی وب گاه دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: گسترش فناوری اطلاعات و بهره گیری از آن در جهت اطلاع رسانی و رسیدگی به مشکلات مردم نقش بسزایی در حماسه سیاسی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در سال جاری دارد.

فرزاد زیویار وب گاه ها را پیشانی دستگاه ها خواند و افزود: سازمان ها باید با فعال نگه داشتن وب گاه های خود، بتوانند با حفظ کرامت مردم خدمات بهتر و بیشتری را در زمان کمتر ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی از طرق مختلف قصد ضربه زدن به این نظام و ملت را دارند، تصریح کرد: ما می توانیم با بهره گیری از فناوری اطلاعات بویژه در عرصه اطلاع رسانی و رسانه در تحقق حماسه سیاسی گام بلندی برداریم.

ادامه داد: نقش فناوری اطلاعات در حماسه اقتصادی نیز بر کسی پوشیده نیست و امروز زندگی فردی و اجتماعی همه ما متأثر از ارتباطات و تبادل اطلاعات است لذا این بخش در رونق اقتصادی جامعه نیز نقش بسزایی خواهد داشت.

فرزاد زیویار ضمن مطرح نمودن پیشنهاد تشکیل دبیرخانه دائمی در دفتر فناوری اطلاعت استانداری، ابراز امیدواری کرد: در سال های آتی شاهد حضور مؤثرتر دستگاه ها در فضای مجازی باشیم.

وی افزود: در همین زمینه توافقنامه مشارکت و سرمایه گذاری در ارائه خدمات الکترونیکی، بین سازمان فناوری اطلاعات، استانداری اصفهان و نظام صنفی رایانه ای کشور امضا شد تا بستر مناسبی برای ارائه خدمات الکترونیک دولت به مردم توسط بخش خصوصی فراهم شود.

معاون استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه زیرساختهای لازم در حوزه فناوری اطلاعات در استان وجود دارد، افزود: نیاز امروز ما جهش های بزرگ در این حوزه است.

وی مهمترین وظیفه وب گاه دستگاههای اجرایی را تسریع در ارائه خدمات به مردم دانست و تصریح کرد: استان اصفهان در این زمینه الگویی برای سایر استانهاست.

فرزاد زیویار با بیان اینکه در این جشنواره 150 دستگاه اجرایی در 5 گروه طبقه بندی شده و با 79 شاخص مورد ارزیابی و بررسی کارشناسی قرار گرفتند، اذعان داشت: انتخاب برترین های این جشنواره بسیار مشکل بود زیرا وب گاه بیشتر دستگاه های اجرایی در جایگاه مطلوبی قرار دارد./س

برچسب ها: اصفهان ، جشنواره ، وب ، گاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.