سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران امسال میزبان مسابقات لیگ جهانی واليبال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مسئولان فدراسیون والیبال درصدد هستند که سالن 12 هزار نفری آزادی را برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی و داشتن یک میزبانی خوب آماده می کنند از این رو با مسئولان مجموعه ورزشی آزادی تهران وارد مذاکره شده اند که نقایص سخت افزاری این سالن را برطرف کنند.

یکی از مهمترین نقایص سخت افزاری سالن 12 هزار نفری آزادی نبود اسکوربورد در ضلع شرقی سالن است مسئولان به دنبال خرید یک اسکوربورد بزرگ هستند اما این احتمال می رود که به خاطر مشکلات مالی این اتفاق صورت نگیرد.

مسئولان فدراسیون برای جلوگیری از بروز مسائل حاشیه ای تدابیری اندیشیده اند که در دقیقه 90 اگر اسکوربورد جدید خریده نشد همان اسکوربورد ضلع شرقی سالن را به ضلع غربی منتقل کنند.

همچنین مسئولان مجموعه ورزشی آزادی اسکوربورد های کوچک اطراف زمین را مرمت و بازسازی کردند و با قرار دادنشان برروی میزهای چرخ دار بزرگ به نوعی به آنها رنگ و لعاب جدیدتری بخشیدند در خصوص دستگاه های تهویه نصب شده در سالن 12 هزار نفری هم مسئولان مجموعه در صدد رفع مشکلات و افزایش تعداد آنها هستند.

البته نور هم یکی دیگر از نقایص سخت افزاری این سالن است که مسئولان درصدد رفع مشکل و استاندارد کردن نور سالن هستند.

امیدواریم مسئولان مجموعه ورزشی آزادی تهران وقتی می خواهند اسکوربورد سالن آزادی را نقل مکان دهند مشکل دیگری به مشکل این چهارمین سالن پرجمعیت لیگ جهانی اضافه نکنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار