نمایش صحنه‌ای کافه سیروس از قم در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر به عنوان یکی از دو اثر برگزیده جشنواره به جشنواره سراسری تئاتر دفاع مقدس تهران راه یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، این نمایش به نویسندگی سیدمحمد حسینی و کارگردانی علی فرحناک جزء 12 نمایش انتخاب شده از میان 140 اثر ارسالی به جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت بود که در این جشنواره رتبه‌های برتر را کسب کرد.
در مراسم اختتامیه این جشنواره که در تالار خلیج فارس خرمشهر برگزار شد، گروه نمایش کافه سیروس عناوین رتبه اول بازیگری زن توسط زکیه بهبهانی، رتبه سوم بازیگری مرد توسط علی فرحناک، رتبه برتر بازیگر نوجوان توسط مائده اسداللهی، رتبه اول طراحی صحنه توسط عبدالرضا ملاک، رتبه دوم نویسندگی توسط سید محمد حسینی و همچنین رتبه دوم کارگردانی را توسط علی فرحناک از آن خود کرد.
در نمایش کافه سیروس که کاری از گروه تئاتر امروز است، بازیگرانی چون مهدی رکنی، مهدی ملاک، زکیه بهبهانی، مائده طهماسبی، فاطمه رمضانی مقدم و مریم السادات صدرپور ایفای نقش می‌کنند.
در این تئاتر یکی از مسئولین کشوری که راهی جنوب کشور است مبلغی پول را برای کمک به مناطق جنگی به همراه دارد. در مسیر راه ماشین وی دچار مشکل شده و به ناچار مجبور می‌شود در یک کافه به نام کافه سیروس بماند و در آن کافه با کودکی که دچار شیمیایی شده مواجه می‌شود که این مواجهه، اتفاقاتی را به دنبال دارد./س
برچسب ها: قم ، تئاتر قم ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.