رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند از آمادگی واگذاری یک هزار و 500 واحد مسکن مهر به متقاضیان این شهرستان خبر داد.

ˈعلی مشهدی عباسیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: این واحدها به صورت تحویل موقت به متقاضیان واگذار شده و اکنون 10 تعاونی مسکن مهر در این شهرستان عملیات ساخت مسکن مهر ˈمهکˈ در دماوند، ˈمهرآبادˈ در رودهن و آبعلی و آبسرد را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه 80 درصد کار تعاونی ها در پروژه عظیم و ماندگار مسکن مهر شهرستان انجام شده است، ادامه داد: تاکنون تعاونی 10 بلوک ˈالفˈ در ˈمهکˈ آماده تحویل است، تمام امکانات عمرانی و خدماتی آن فراهم شده و بلوک ˈبˈ آن نیز در حال اتمام است ضمن اینکه بخش عمده ای از مسکن مهر ˈمهرآبادˈ در رودهن نیز انجام شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این 10 تعاونی از نوع تعاونی های سه جانبه هستند که هر کدام دارای 500 عضو بوده و در تلاش هستند تا بخش قابل توجهی از واحدها را آماده تحویل کنند.

وی درباره خدمات زیربنایی این واحدها گفت: یک هزار و 500 واحد آماده تحویل، تمام خدمات زیربنایی آن همچون آب، برق، گاز و ... فراهم شده است که با تحویل موقت به متقاضیان، آماده برگزاری مراسم افتتاح است.

این مقام مسوول با بیان اینکه دولت نهم و دهم در مسیر نهضت عظیم خانه سازی با ارایه تسهیلات برای ساخت مسکن مهر نقش مؤثری در کاهش و رفع مشکل مسکن مردم داشته است، از زحمات و حمایت های همه جانبه مسوولان استانی و شهرستانی به ویژه فرماندار دماوند برای حمایت در اتمام این تعداد واحد تقدیر کرد.

مشهدی عباسی ادامه داد: با توجه به برنامه زمان بندی شده، به تناسب پیشرفت پروژه ها امیدواریم تا شهریورماه سال جاری شاهد بهره برداری تمام واحدها باشیم./س


برچسب ها: مسکن مهر ، رودهن ، دماوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.