تفاهم‌نامه همکاری باشگاه پرسپولیس و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، با حضور قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم به امضا رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، این تفاهم‌نامه به منظور همکاری موثرتر علمی میان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان تنها مرجع علمی رسمی ورزش کشور و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس جهت استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و توانایی‌های کاربردی علمی، پژوهشی و آموزشی موجود بین محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به نمایندگی از باشگاه و مهدی طالب‌پور رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم به نمایندگی از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد گردید.

هدف از این طرح توسعه  و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی مشترک در تمام زمینه‌های تربیت بدنی و ورزش مرتبط با وظایف پژوهشگاه و باشگاه پرسپولیس با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های طرفین مشخص گردید.

بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در این خصوص   گفت: این تفاهم‌نامه اقدام اثرگذار و مفیدی برای آینده باشگاه خواهد بود. در اولین گام تشکیل کمیته کاری مشترک و حرکت برای برنامه پژوهشی و تحقیقاتی و کاربردی ست. لذا تهیه برنامه پنج ساله و چشم‌انداز اهداف برنامه‌های باشگاه با پژوهشکده در اولویت قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار