قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامي گفت: با حكم صادر شده از سوي بادامچيان رئیس ستاد انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی، دبيران استانهاي سراسر كشور به عنوان رييس ستاد انتخاباتي ولايتي در استان منصوب گشته و موظف به تشکیل ستاد فعال شده‌اند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "محمدعلي اماني"  قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با نشريه شما درباره مكانيسم رسيدن حزب موتلفه اسلامي به ولايتي اظهار داشت: پس از آن كه حزب موتلفه اسلامي در راستاي وحدت اصولگرايان و در چارچوب نظرات جامعتين در مسير كاستن نامزدهاي گفتمان اصولگرايي، از تداوم حضور آل‌اسحاق در انتخابات منصرف شد؛ جلسه دبیران استان‌های سراسر کشور حزب مؤتلفه اسلامی در تهران برگزار شد و در ميان نامزدهاي موجود به اتفاق آراء ولايتي به شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي معرفي شد.

وي افزود: حزب موتلفه اسلامي پس از آن جلساتي را با چهره‌هاي شاخص اصولگرايي براي هماهنگي گفتمان اصولگرايان در اين انتخابات برگزار كرد و در نهايت در تاريخ دوم خرداد، شوراي مركزي اين حزب به حمايت از ولايتي راي داند.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامي خاطرنشان كرد: اميدواريم با فعاليت بيش از 200 دفتر حزب موتلفه اسلامي در سراسر كشور و به کارگیری همه نیروهای حزب، همفکری و همکاری با سایر ستادهای تأییدکننده ولايتي، سهم خويش را در تحقق حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم ايفا نماييم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، لیست ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار