سرگرد القاصي مهر از دستگيري يك مواد فروش كه پس از سرقت موتورسيكلت اقدام به توزيع مواد مي كرد خبر داد و افزود: متهم طي يك تعقيب و گريز پليسي بازداشت شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  سرگرد القاصي مهر رييس کلانتري 161 ابوذر ،  به تشريح جزييات خبر فوق پرداخت.
 
به گفته وي عصر روز گذشته در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور ماموران اين يگان هنگام گشتزني در " پارك بهاران " محدوده ابوذر به موتورسواري كه در حال پرسه زدن بود مشكوك شدند.
 
كلانتر 161 ابوذر افزود: اين امر توجه ماموران را جلب و براي بررسي علت مشخصات موتورسيكلت را استعلام کردند، كه در نتيجه آن مشخص شد موتورسيكلت مذکور مسروقه است كه بلافاصله براي دستگيري سارق وارد عمل شده و به موتور سوار دستور توقف دادند.
 
سرگرد القاصي مهر ادامه داد: موتور سوار بدون توجه به اخطار پليس بر سرعت خود افزوده و سعي کردند با حركات مارپيچ از دست ماموران بگريزند که اين امر نيز به او کمکي نکرده و ماموران موفق شدند موتورسيكلت را متوقف و متهم را كه پياده در حال فرار بود ،را بازداشت کنند.
 
اين مقام انتظامي عنوان كرد: در بازرسي از متهم كه " محمود " نام داشت مقادير قابل توجه اي شيشه كشف شد در بازجوييهاي ابتدايي از متهم او ضمن اعتراف به جرم خود مبني بر سرقت موتورسيكلت اعتراف کرد که پس از سرقت با موتور مسروقه اقدام به توزيع مواد مخدر مي نمايد .
 
سرگرد القاصي مهر در پايان تصريح كرد:ماموران متهم را به همراه اموال مكشوفه براي تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر در خصوص جرايم احتمالي ديگر به كلانتري انتقال دادند. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار