فرمانده انتظامي شهرستان ماسال استان گيلان از توقيف 505 دستگاه وسيله نقليه متخلف طي دوماهه سالجاري در اين شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  سرهنگ پاسداررحيم مهدي زاده فرمانده انتظامي شهرستان ماسال استان گيلان با اعلام اين خبر گفت: اكيپ هاي عملياتي پليس اين شهرستان به منظور برخورد با متخلفان وبرهم زنندگان نظم عمومي اقدام به توقيف وسايل نقليه متخلف نموده و در اين راستا 246 دستگاه موتورسيکلت را به دليل عدم رعايت قوانين و مقرارات و ارتكاب تخلفات حادثه ساز در دوماه اول سال جاري متوقف و به پارکينگ منتقل کرده است.
 
سرهنگ پاسداررحيم مهدي زاده با بيان اينكه برخورد با رانندگان متخلف نيز از ديگر برنامه هاي مهم پليس در راستاي انضباط ترافيكي طي اين مدت بوده است. افزود: در دوماهه گذشته از سالجاري 259 دستگاه خودرو نيز به دليل تخلفات رانندگي متوقف و به پارکينگ منتقل شده اند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان ماسال رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي و به ويژه حرکت با سرعت مطمئنه را عامل مهمي در کاهش سوانح رانندگي برشمرد و از شهروندان خواست، با رعايت مقررات ، پليس را در اجراي وظايف خود ياري کنند. /ل

برچسب ها: توقیف ، نقلیه ، متخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار