اخضر ابراهيمي با صدور پيامي در نشست بين‌المللي سوريه در تهران تاکيد کرد: نتايج حاصل از اجلاس تهران در اجلاس ژنو 2 موثر خواهد بود و ما هم از نتايج اجلاس تهران حمايت خواهيم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مستقر در هتل آزادي در نشست بین‌المللی سوریه در تهران "اخضر ابراهيمي" نماينده سازمان ملل در سوريه در پيامي تاکيد کرد:

برگزاري اجلاس اين چنيني در تهران از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و تاثير زيادي را بر منطقه و جهان از خود به جاي خواهد گذاشت.

آمارهاي شگفت انگيزي در مورد بحران سوريه پيش رو داريم چرا که 4 ميليون آواره سوري در کشورهاي همسايه، 80 هزار کشته و صدها هزار مجروح نتيجه اين بحران است.

جناب رئيس اجازه بدهيد ما با شما هم صدا شويم و در ملاقات لابروس و جان کري در روز هفتم ماه جاري توافقي مبني بر برگزاري کنفرانس بين‌المللي به منظور اجراي تعهدات ژنو 1 ايجاد شود.

ما تلاش مي‌کنيم که از همين اجلاس حمايت کنيم و توافق روسيه و آمريکا را مثبت ارزيابي مي‌کنيم و ظاهرا اين اولين گام است که بايد مفيد و موثر واقع شود.

بايستي احساس مسئوليت کنيم و به اين اجلاس چشم دوخته‌ايم و اميدواريم نتايج مثبت و مطلوبي داشته باشد و همه شهروندان سوريه از اين درد و رنج خارج شوند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اجلاس ، نتایج ، پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار