حجت‌الاسلام پناهيان پاسخ ستاد خبري خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت، مبني بر انسجام نیروهای ارزشی و اصولگرا برای معرفی افراد اصلح برای شوراهای اسلامی شهر و روستا تحت عنوان "خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت" را اعلام کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام پناهيان" پاسخ ستاد خبري خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت، مبني بر  انسجام نیروهای ارزشی و اصولگرا برای معرفی افراد اصلح برای شوراهای اسلامی شهر و روستا تحت عنوان "خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت" را اعلام کرد.

متن نامه و جوابيه به شرح ذيل است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین  پناهیان
 
سلام علیکم

با احترام، با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) مبنی بر دور نماندن اهمیت انتخابات شوراها از چشم مسئولین، مردم و نخبگان ،خواهشمند است نظر خود را در خصوص انسجام نیروهای ارزشی و اصولگرا برای معرفی افراد اصلح برای شوراهای اسلامی شهر و روستا تحت عنوان "خدمتگزاران آبادانی وپیشرفت"در سراسر اعلام فرمائید.

با تشکر  
           
ستاد خبری خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت

 
متن جوابیه حضرت حجت الاسلام و المسلمین پناهیان :

بسم الله الرحمن الرحیم

بهترین خبر دربارۀ انتخابات شوراها توافق نیروهای معتقد و خدمتگزار دربارۀ فهرست مشترک نامزدهای شورای شهر تهران است که قطعا موجب سهولت انتخاب شهروندان محترم تهرانی خواهد شد. تلاش دوستان خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت برای ایجاد این همگرایی قابل تقدیر است. اینکه در ازدحام مباحث انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر فراموش نشد یک کار بسیار ارزشمند است.

مطمئنان دوستان تلاش کافی برای شناسایی افراد واجد صلاحیت انجام داده‌اند. امیدوارم شاهد رونقی بیش از پیش در شورای شهر باشیم. 

علیرضا پناهیان  
8/3/1392

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار