رييس پليس پيشگيري پايتخت گفت: با تلاش ماموران کلانتري نارمک مواد فروش مسلح تهران شناسايي و با درايت پليس تهران به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ پس از يک ماه تلاش، ماموران کلانتري 127 موفق به دستگيري يک توزيع کننده مواد مخدر و کشف 17 کيلوگرم ترياک شدند. 

با شکايت شهروندان و اهالي محله ثاني، در خصوص فعاليت يک توزيع کننده مواد مخدر به نام "حبيب" در محدوده مذکور، تيمي از ماموران کلانتري 127 نارمک پس از هماهنگي هاي لازم براي شناسايي و بازداشت متهم وارد عمل شده و بررسي هاي خود را در اين زمينه آغاز کردند. 

در بررسي هاي انجام شده مشخص شد که اين فرد با پاتوق کردن منزل خود اقدام به شناسايي معتادان و فروش مواد مخدر از جمله ترياک وشيشه به آنها مي کند اما مدتي است در محل حضور ندارد. 

پس از يک ماه تجسس و تعقيب و مراقبت سرانجام ماموران موفق شدند اين متهم را محله مذکور شناسايي کنند که بلافاصله با هماهنگي هاي انجام شده از سوي مقام قضايي مجوز ورود به منزل متهم صادر و تيمي از ماموران تجسس کلانتري براي دستگيري وي اقدام کردند.


متهم طي يک عمليات غافلگيرانه در منزلش بازداشت و براي تحقيقات به کلانتري منتقل شد که در بازجويي هاي انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از ثبت گفته هاي وي در پرونده و کشف 17 کيلو و 223 گرم ترياک در بازرسي از منزل وي، پرونده به پايگاه چهارم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد. 

سرهنگ محسن خانچرلي، رييس پليس پيشگيري پايتخت با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:" در منزل اين متهم علاوه بر مواد مخدر، 2 قبضه سلاح گرم، ، 10 عدد فشنگ جنگي، يك قبضه كلت بادي، يک عدد وافور، يک قوطي اسپري گاز اشک آور و 5 دستگاه گوشي تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار