رئیس باشگاه رئال مادرید تاکید کرد، سوپراستار پرتغالی این تیم فروشی نیست.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ باشگاه رئال مادرید قصد فروش کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی خود را ندارد. شایعاتی مطرح شده که مهاجم ۲۸ ساله مادریدی‌ها به تیم منچستریونایتد بازخواهد گشت و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه نیز خواهان به خدمت گرفتن اوست.

رونالدو در اواسط فصل ۱۳-۲۰۱۲ از حضورش در سانتیاگوبرنابئو ابراز نارضایتی کرد و زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی‌اش از این تیم را سر داد ولی فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال به ماندن سوپراستار پرتغالی خود امیدوار است و اعتقاد دارد وی باید سال‌ها در ترکیب اصلی این تیم بازی کند.

پرس گفت: کریس در تابستان به من گفت که از شرایطش ناراضی است و من نیز در پاسخ به او گفتم که همه چیز را برای راضی نگه‌داشتن تو درست می‌کنیم. نمی‌دانم که از پاری‌سن‌ژرمن به رونالدو پیشنهاد شده یا خیر! به نظرم او بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست. ما می‌خواهیم رئال مادرید آینده را با حضور او بسازیم و در ضمن مایلم این بازیکن بیشترین دستمزد دریافتی را در بین بازیکنان جهان داشته باشد.

پس از جذب نیمار برزیلی توسط بارسلونا کهکشانی‌ها حالا قصد دارند با مبلغی بیش از ۶۰ میلیون پوند گرث بیل، هافبک - مهاجم تاتنهام را در اختیار بگیرند تا در کنار رونالدو ترکیبی ایده‌آل را برای فصل آینده تدارک ببینند.

رئیس سفیدپوشان مادرید در این خصوص گفت: ما باید تیمی عالی داشته باشیم به همین منظور برای امضای قرارداد با بهترین‌های دنیا آماده‌ایم. من روی ۲ بازیکن و چند بازیکن جوان از تیم رئال نظر دارم ولی با این وجود باید ببینیم نظر زین‌الدین زیدان و مربی آینده تیم چه خواهد بود.
 
منبع: تسنيم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.