رئيس اداره راه و شهرسازي چناران در بازديد از پروژه‌هاي مسكن مهر، از پيگيري مشكلات و رفع موانع جهت تسريع در بهره‌برداري از واحدهاي آن خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، مجيد مفيدي فر در بازديد از پروژه‌هاي مسكن مهر شهرستان چناران، با اعلام اين مطلب گفت: هم اكنون 607 واحد مسكن مهر در چناران درحال اجرا است كه 514 واحد آن، در قالب شركت تعاوني سه جانبه و انبوه‌ساز و 93 واحد ديگر نيز به‌صورت خود مالك ساخته مي‌شود.

وي با اظهار اميدواري براي رفع مشكلات پيش روي اين طرح افزود: 514 واحد از اين مجموعه 100 درصد سفت‌كاري شده و در مرحله نازك‌كاري نيز 45 درصد پيشرفت داشته‌ و 32 واحد نيز آماده تحويل است.

مفيدي فر تصريح كرد: همچنين در طرح خود مالك، 31واحد به اتمام رسيده و عمليات شبكه آب و برق جهت كل پروژه اجرا شده است. انشعاب آب نيز تاكنون جهت 406 واحد خريداري شده و خريد انشعاب برق به صورت كامل انجام شده است.

وي در رابطه با رفع مشكلات پروژهاي مسكن مهر چناران گفت: با توجه به نوسانات افتصادي ايجاد شده و كمبود نقدينگي پيمانكاران به خصوص تعاوني فرهيختگان، نياز به حمايت‌هاي جانبي براي گذر از سد موانع پيش رو داريم.

مفيدي فر در پايان خاطرنشان كرد: آزادسازي پيش از موعد درصدي از تسهيلات توسط بانك‌ها، مي‌تواند شرايط را براي بهره‌برداري از پروژه‌ها در موعد مقرر، فراهم سازد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار