سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی با قطر برای ما خیلی مهم است و اگر این بازی را ببریم، راه صعودمان به جام جهانی هموار تر می شود.

منصور پور حیدری سرمربی سابق تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مورد تیم ملی طی ماههای اخیر بحث های زیادی مطرح بوده و خود من بحث ها زیادی در مورد عملکرد کی روش داشتم. مهدی رحمتی و هادی عقیلی زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده اند و تاثیر گذاربوده اند و فدراسیون فوتبال باید مشکل این بازیکنان را برای بازگشت به تیم ملی حل کند چون قطر مهم ترین بازی ما است و باید سه امتیاز این بازی را بگیریم.

با پیروزی مقابل قطر، راه ما برای صعود به جام جهانی هموار تر می شود

وی افزود: بازی با قطر برای ما سرنوشت ساز است و باید اهمیت موضوع را در نظر بگیریم، امروز بحث کردن و انتقاد از عملکرد کی روش فایده ای ندارد و باید تمرکزمان را روی سه بازی مهمی که پیش رو داریم، بگذاریم در این مقطع حساس و سرنوشت ساز باید دلخوری ها را کنار بگذاریم و با تمام توان و نیرو در بازی ها شرکت کنیم، به هر حال بحث ملی است و سرنوشت تیم ملی مملکت مان خیلی مهم است و همه باید کمک کنند تا در این سه بازی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

همه مردم و اهالی فوتبال به تیم ملی کشورمان علاقمند هستند و مسئولان هم دلسوزانه مسائل را پیگیری می کنند امیدوارم در نهایت بهترین اتفاق برای تیم ملی بیفتد و بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد دیدار با قطر در دوحه اظهار داشت: طبیعی است که قطر می خواهد از بازی خانگی اش به بهترین شکل ممکن استفاده کند، شرایط آنها در حال حاضر نسبت به تیم ما سخت تر است و دنبال امتیاز در این بازی خانگی اش است تا امیدوار شوند.

قطری ها برای رسیدن به هدفشان تلاش خواهند کرد اما توانش را داریم که در دوحه هم آنها را ببریم به شرطی که یک دل باشیم اگر بچه های تیم ملی یک دل باشند و در زمین پشت هم باشند و فداکاری کنند توان بردن قطر را در دوحه داریم.

وی افزود: فوتبال ما در حال حاضر در شرایط سختی قرار دارد اما همیشه در شرایط سخت کارهای بزرگ انجام داده است. این اهالی و علاقمندان به فوتبال در کشورمان هنوز بازی با استرالیا و حماسه بزرگی که در ملبورن آفریدیم از یادشان نرفته است و آن روز نشان دادیم که در روزهای سخت کارهای بزرگ انجام می دهیم و می توانیم به هدفمان برسیم. بازی با قطر هم از همان روزهای سخت برای فوتبال ما است و امیدوارم موفق شویم و با پیروزی مقابل قطر در خانه اش شانس صعودمان را افزایش دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چقدر شانس صعود به جام جهانی را داریم گفت: راه خیلی سختی در پیش داریم و شانس ما یک مقدار کم است اما قطر می تواند شانس ما را بالا ببرد، باید با تمام توان مقابل قطر بازی کنیم چون بازی حساسی است و اگر ببریم حتی شانس اول شدن در گروه را می توانیم داشته باشیم چون بردن لبنان در تهران دور از دسترس نیست و کره جنوبی را در سئول هم مثل تهران می توانیم ببریم.

پورحیدری در پایان گفت: صعود به جام جهانی برای فوتبال ما خیلی مهم است و در حال حاضر باید یک همت ملی داشته باشیم تا به هدف بزرگی که داریم برسیم و بتوانیم یکی از تیم های شرکت کننده در جام جهانی برزیل باشیم./آق

برچسب ها: پور حیدری ، قطر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار