فرماندار شهرستان قائمشهر با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام راحل و بنیانگذار انقلاب اسلامی،گفت:با گذشت سال ها از ارتحال امام خمینی (ره)، وفاداری و اعقتاد مردم به این شخصیت ریشه در اعتقادات مردم دارد.

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران پیرفلک در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان افزود:امام خمینی با تحمل سختی ها و مرامت ها زمینه آزادی ملت ایران از اسارت و بندگی در برابر طاغوت و کشورهای مستکبر را فراهم آورد.

وی از امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی یاد کرد که نوید بخش آزادی برای ملت ایران است و تصریح کرد:این شخصیت سیاسی و دینی ایران که پیام آور آزادی ایران هستند نفوذی در دل ها پیدا کرده اند که کسی را یارای جلوگیری از آن نیست.

پیر فلک گفت:حضور پرشکوه ملت ایران در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی بیانگر این اعتقاد است که قدردان زحمات شخصیتی هستند که راه استقلال و آزادی را برای مردم و کشور ایران فراهم کرده است .

وی با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان با اندیشه های امام راحل افزود: 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و ما همچنان شاهد اثر گذاری انقلاب و الگو گیری بشریت از ایران اسلامی هستیم.

بگفته فرماندار شهرستان قائمشهر مقرر در مراسم امسال سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مرقد ایشان در تهران یکهزار و 856 نفر از قائمشهر به صورت متمرکز و غیر متمرکز شرکت کنند/س

برچسب ها: وفاداری ، مردم ، اعتقاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.