عضو ائتلاف پیشرفت گفت: فلسفه ائتلاف پيشرفت این بود که کاری نکنیم منجر به شکست اصولگرایان شود اما هر لحظه‌ای که احتمال دهیم حضور هر سه ما به هدف ائتلاف ضربه خواهد زد صحنه را ترک می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران "غلامعلی حدادعادل" کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز در مراسمی در بین اعضای جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی اظهار داشت: در روزهای حساسی قرار داریم و انتخاباتی در پیش است که حداقل برای چهار سال قوه مجریه را ترسیم می کند و ملت برای انتخاب یک فرد مناسب در یک آزمون خطیر قرار دارد.

وی افزود: انتخابات پیش رو باید به نحوی باشد که رئیس جمهوری آینده نه تنها نقاط قوت رئیس جمهور قبلی را داشته و ضعف او را نداشته باشد بلکه در مقیاس بزرگتر رئیس جمهور باید کسی باشد که در راستای تقویت نقاط قوت انقلاب و کاهش مشکلات تلاش کند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: برای انتخاب درست باید درک درستی از واقعیت انقلاب اسلامی داشته باشیم و بدانیم که این انقلاب در داخل و خارج چه کرده و چه دستاوردهایی داشته است.

حداد عادل ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان داد که نه تنها حکومت دینی در این دوران ممکن است بلکه ضروری است چراکه غرب بعد از دوران رونسانس حکومت دینی را پایان یافته اعلام کرده بود.

وی اظهار داشت: در 34 سال بعد از انقلاب این حکومت با دینی بودن خود مبنای حکومت غیر دینی و سکولاریسم را به چالش کشید و اثبات کرد که گرفتاری های بشر ناشی از دوری از دین و خدا است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مهمترین دستاورد انقلاب این است که دین را از محبوس بودن در حجره‌های مساجد و معابد نجات داد و به صحنه جامعه آورد.

وي درباره انقلاب اسلامي گفت: رسيدن به استقلال، نفي سلطه پذيري و قطع دست مستکبران و بيگانگان از دستاوردهاي ارزشمند اين انقلاب است چرا که ايران بعد از انقلاب مستقل‌ترين کشور سياسي جهان است به طوري که حتي دشمنان نيز به اين امر واقفند.

وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه و رشد و بصیرت و فداکاری آنها سرمایه هایی است که از انقلاب به دست آمده و اهمیت حضور مردم به مراتب بیشتر از منابع نفت و ثروت های زیرزمینی است.

حداد عادل افزود: به همت مردم با استعداد و فداکار می توان پیشرفت کرد چراکه انقلاب توانسته نسلی از مدیران تربیت کند و آنها میوه درخت انقلاب هستند که کشور را اداره خواهند کرد.

عضو ائتلاف برای پیشرفت اظهار داشت: اگر دستاوردهای انقلاب نبود و ملت روی پای خود نمی‌ایستاد به این اندازه رشد علمی و صنعتی نکرده بودیم درحالی که اکنون علی رغم این فشارها مقاومت کرده و ایستاده‌ایم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: تاثیر انقلاب را در فضای سیاسی نباید نادیده گرفت چراکه از بهمن 57 تا به امروز همه اتفاقاتی که درمنطقه وجهان اسلام افتاده بی واسطه یا با واسطه تحت تاثیرانقلاب اسلامی بوده است.

وی گفت: حتی فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در منطقه نیز بی تاثیر از انقلاب اسلامی ایران نبوده است و امروز نیز در منطقه خاورمیانه هیچ مسئله‌ای بدون نظر ایران اسلامی قابل حل و فصل نیست و این امر نشان دهنده عظمت انقلاب است.

حداد عادل تصریح کرد: رئیس جمهور کسی نیست که بتوان مانند یک کارشناس از او انتظار داشت که در تمام حوزه‌ها متخصص باشد بلکه باید از حیث مدیریت و هماهنگی نیروها فرد قوی و قدرتمندی بوده و با توجه به اهداف و مبانی انقلاب صحنه را مدیریت کند تا همه نیروهای وفادار به نظام و انقلاب و متخصص به صورت هم افزا در اداره کشور سهیم باشند.

عضو ائتلاف پیشرفت اظهار داشت: رئیس جمهور باید با خرد خود کشور را اداره کند و رئیس جمهور موفق کسی است که از دانش متخصصان استفاده کند و بداند که در کجا چه تصمیمی باید بگیرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده اگر موفق به تشکیل دولت شوم دولتم را با شعار تقوا و تدبیر انتخاب خواهم کرد چراکه برپایه این دو رکن اساسی مشکلات ما قابل حل است و باید افرادی را در دولت وارد کنیم که پاکدست بوده و تدبیر داشته باشند.

وی افزود: خود رئیس جمهور باید دارای این دو رکن باشد تا بتواند در دولتش نیز از چنین افرادی استفاده کند چراکه هیچ فرد با تقوایی نمی تواند در دولت رئیس جمهور بی تقوا کار کند.

حداد عادل ادامه داد: تقوا و تدبیر در بدنه نظام باعث وحدت و هماهنگی بین قوا خواهد شد و من با توجه به تجربه مجلس و تعامل بین مجلس و قوا دارم می توانم در حل مشکلات آینده موفق باشم.

عضو ائتلاف پیشرفت گفت: رئیس جمهور موفق نباید مجلس را در مقابل خود ببیند بلکه این دو قوه در کنار هم و با کمک به یکدیگر می توانند در حل مشکلات به همدیگر یاری رسانند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: عمده مشکلات مردم اقتصادی است که من برای این مشکلات برنامه های خاصی دارم.

وی اظهار داشت: دولت آینده بنده دولتی خواهد بود که برنامه کاری خود را براساس اسناد بالادستی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری طراحی خواهد کرد.

حداد عادل افزود: بنده با آشنایی که با افکار رهبر انقلاب در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دارم تلاش خواهم کرد برنامه‌هایم مطابق با رهنمودهای ایشان باشد و از خدا خواسته ام بین آنچه که من انجام می دهم با رهنمودهای رهبر انقلاب زاویه ای وجود نداشته باشد که خیر فردی و جمعی در این امر است.

عضو ائتلاف پیشرفت تصریح کرد: همه باید با همت هم بتوانیم انتخابات خوبی در کشور برگزار کنیم و ملت ایران بتوانند خلاق حماسه سیاسی باشند تا ان شاءالله با کمک این ملت راه خلق حماسه اقتصادی را باز و هموار کنند.

حداد عادل در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر طرح ژاپن اسلامی گفت: این طرح ادعای بنده نبوده بلکه در مجلس ششم آن را به من نسبت داده اند چراکه من به دنبال ساختن ایرانی هستم که برتر از همه کشورهای جهان باشد و بتواند به عنوان الگویی برای آنها قرار بگیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی براینکه آیا ائتلاف برای پیشرفت تا آخر انتخابات با این سه نفر پیش خواهد رفت؟ گفت: فلسفه این ائتلاف این بود که کاری نکنیم که منجر به شکست اصولگرایان شود اما هر لحظه‌ای که احتمال دهیم حضور هر سه ما به هدف ائتلاف ضربه خواهد زد صحنه را ترک می‌کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر دریافت کمک مالی از سازمان تبلیغات گفت: برای چندمین بار عرض می‌کنم بنده هیچ حمایت مالی از سازمان تبلیغات نگرفته‌ام و با این سوال شما به نظر می‌رسد دوران بگم بگم هنوز برقرار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حداد ، عادل ، حماسه سازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار