با برگزاری مسابقات درون اردویی اخیر به نظر می رسد ترکیب احتمالی از تیم ملی بوکس برای مسابقات آسیایی به دست آید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان که هم اکنون در اردوی آماده سازی حضور دارد در طی مسابقاتی که در این چند مدت داشته ترکیب احتمالی اش تا حد زیادی مشخص شده است چرا که در مسابقات میان نمایندگان یک وزن اغلب نتایج یکسانی بدست می آید.

البته ممکن است کادر فنی تیم ملی بوکس کشورمان در این خصوص نظر دیگری داشته باشد و حتی بوکسوری که در مسابقات نتیجه را واگذار کرده در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد اما پیش بینی های احتمالی با توجه به نتایج کسب شده به این صورت است:

در وزن 49 کیلو گرم به علت اینکه نماینده ای نداشتیم، مشت زنی به مسابقات اعزام نمی شود.

در وزن 52 کیلوگرم ایمان طیبی تنها بوکسوری است که در اردو حضور دارد و اگر قرار باشد نماینده ای در این وزن داشته باشیم طیبی خواهد بود.

در وزن 56کیلو گرم نیز در حال حاضر تنها نماینده،‌ احسان سپهوندی است که در رقابت های اخیر درون اردویی نیز خود را آماده نشان داده است.

در وزن 60 کیلو گرم نیز اگر چه محمد مومیوند و مرتضی مهدوی نیا در اردو حضور دارند اما مومیوند به مراتب بهتر کار کرده و به نظر می رسد که اگر قصد اعزام یک نفر در این وزن وجود داشته باشد مومیوند خواهد بود.

در وزن 64 کیلو گرم نیز فروتن گل آرا و مهدی طلوتی حضور دارند که طلوتی علیرغم المپیکی بودن مقابل گل آرا عملکرد نسبتاً ضعیف تری داشته است و شاید اصرارهای کادر فنی برای عدم حذف وی ادامه نیابد و گل آرا نماینده اعزامی به رقابت ها باشد.

در وزن 69 کیلوگرم امین قاسمی پور مقابل یار کمکی خود سعید حسینی به تمرینات خود در اردو ادامه می دهد و به احتمال فراوان این بوکسور المپیکی نماینده وزن خود در تیم ملی باشد در وزن 75 کیلوگرم سجاد محرابی نماینده تیم در صورت اعزام بوکسور در این وزن خواهد بود.

در وزن 81 کیلوگرم احسان روزبهانی و مجید حاج عباسی حضور دارند روزبهانی پس از حضورش در ایران هنوز در مسابقات درون اردویی شرکت نکرده و هفته بعد مقابل حریفش به میدان می رود به نظر می رسد مسئولان کادر فنی تیم ملی روز بهانی را با این تجربه و کارنامه کاری در لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان از ترکیب اصلی تیم ملی کنار بگذارند.

در وزن 91 نیز علی مظاهری و رضا مرادخانی نمایندگان تیم ملی هستند که به نظر می رسد شانس علی مظاهری برای حضور در ترکیب اصلی تیم بیشتر باشد.

در وزن 91+ کیلوگرم نیز به نظر می رسد جاسم دلاوری شانس اعزام داشته باشد.

البته این عناوین تنها در حد حدس و گمان است ممکن است کادر فنی تیم ملی تصمیماتی مستقل از نتایج اردوها بگیرند.

این کادر فنی با تجربه چند و چندین ساله خود مهره هایی را برای ترکیب اصلی در نظر می گیرند که به نظرشان نتایج بهتری کسب می کنند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار