فردي كه با سرقت تصاوير شخصي و خانوادگي دختر جوان با ارسال ايميل هاي تهديد آميز به انتشار تصاوير در اينترنت، قصد اخاذي 400 ميليون ريالي از وي را داشت با تلاش كاراگاهان پليس فتاي اصفهان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سرهنگ " ستار خسروي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر بيان داشت :در پي شكايت خانمي جوان مبني بر اينكه فردي از طريق ارسال ايميل هاي تهديد آميز به وي قصد اخاذي 400 ميليون ريالي وجه را از وي دارد با بررسي هاي انجام شده مشخص شد متهم مورد نظر با دسترسي به تصاوير خانوادگي و شخصي شاكي با ارسال ايميل هاي تهديدآميز قصد اخاذي ميليوني از وي را دارد.

اين مقام انتظامي افزود:نهايتاً با تحقيقات صورت گرفته متهم " 28 ساله " كه از همكاران شاكي بود قبل از اينكه موفق به انتشار تصاوير در اينترنت كند شناسايي و دستگير شد.

"سرهنگ خسروي" افزود : در تحقيقات به عمل آمده از متهم وي صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سوء استفاده مالي عنوان و بيان داشت در اثر سهل انگاري شاكي با نفوذ به ايميل وي توانسته به اين تصاوير دسترسيو آنان را سرقت كند.

وي در پايان هشدار داد:از ذخيره سازي عكس ،تصاوير شخصي و اطلاعات محرمانه در ايميل خودداري كنيد زيرا امكان دسترسي غيرمجاز به آن وجود دارد و مي تواند مورد سوء استفاده مجرمان قرار گيرد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.