محمدعلی گودینی با رمان «زنی با كفش‌‌های مردانه» كه ادامه «تالار پذیرایی پایتخت» است، نگارش رمان‌های خود را ادامه می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره مهر، گودینی درباره رمان جدیش گفت: جلد دوم رمان «تالار پذیرایی پایتخت» با عنوان «زنی با كفش‌های مردانه»‌ است كه در اصل این كتاب وقایع 6-7 ماه پیش از انقلاب را در برمی‌گیرد و تا یك سال پس از جنگ ادامه پیدا می‌كند. فضا و ماجراها دنباله كتاب قبلی است اما با تغییر شرایط جامعه، فضای داستان نیز كاملا متفاوت شده است.

این نویسنده ادامه داد: در ادامه دو جلد مذكور جلد سوم این اثر نیز مد نظر است كه با عنوان «داربلوط مقدس» مطرح است كه فعلا نگارش آنرا نیمه تمام گذاشته‌ام كه در روزهای آینده نگارش این اثر را نیز دنبال خواهم كرد.

گودینی درباره اشتراكات آثارش اظهار داشت: از آن‌جایی كه با مشكلات كارگران آشنا هستم همواره سعی كرده‌ام مشكلات كارگران را در قالب داستان بیان و مطرح سازم.

وی افزود:در«تالار پذیرایی پایتخت» بازخوانی تاریخی از مشكلات كارگران در قبل انقلاب نشان داده‌ام كه در واقع آنان از دست اربابان روستایی رها و به دامان اربابان شهری بازگشته‌اند را در قالب داستان به تحریر درآورده‌ام اما در رمان «زنی با كفش‌های مردانه» نقش كارگران در بحبوحه و پیروزی انقلاب و جنگ هشت‌ساله و بعد از آن را در قالب رمان بازگو كرده‌ام.

گفتنی است،‌ «تالار پذیرایی پایتخت» رمانی است درباره انقلاب اسلامی ایران كه پیش از این در دومین دوره جشنواره داستان انقلاب و دهمین دوره جایزه كتاب فصل هم به عنوان اثر برگزیده معرفی شده بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.