بازیکن تیم ملی درخصوص شرایط اردو در امارات به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر حسین صادقی در خصوص شرایط حاکم بر اردو گفت: پس از انجام سه تمرینی که امارات داشتیم، شرایط خوبی در اردو حاکم است و تمرینات خوب و منظمی را زیر نظر کادر فنی برگزار کردیم. علیرغم گرمی هوا، نظم خوبی در برگزاری تمرینات و انجام تاکتیک مد نظر کادر فنی داشته ایم و با توجه به انگیزه و روحیه ای که از بازیکنان مشاهده می شود، معتقدم ملی پوشان در حال آماده شدن برای برگزاری مسابقه با قطر که حکم یک مسابقه فینال را دارد، می شوند.

وی در خصوص دیدار با قطر گفت: این مسابقه مانند یک دیدار از رقابتهای جام جهانی است و فکر می کنم حساسیت  این بازی مانند دیدار با استرالیا است. ما باید تمام تلاش و همت مان را در این مسابقه به کار ببندیم  تا موفق باشیم. از بین این سه دیداری که پیش روی تیم ملی ایران است، بازی با قطر از همه مهمتر است و باید نتیجه لازم را از اولین دیدار کسب کنیم.

صادقی در خصوص بازی در کنار پژمان منتظری در دیدار با قطر گفت: همه ما باید تلاش کنیم و این نظر کادر فنی است که من در ترکیب باشم یا خیر و باید به نظر آنها احترام بگذاریم . همه ما مانند سرباز تیم ملی هستیم و باید از دل و جان تلاش کنیم و با نظم و انضباط و همدلی به مصاف قطر برویم.

عضو تیم ملی از انتظارش از رسانه ها و مردم سخن گفت و بیان کرد: خوشبختانه در مسیر پیش روی تیم ملی، رسانه ها به خوبی به کار خود آگاه هستند و آن کمک و حمایت از تیمی است که باید به جام جهانی برود و فکر کنم این اتفاق دل بیش از هفتاد میلیون ایرانی را شاد خواهد کرد. توقع من از آنها حمایت از ملی پوشان است تا مانند سال 2006 که همه همدل شدند و توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و در حال حاضر هم فرصت داریم و باید یک دیدار که حکم فینال دارد را با موفقیت پشت سر بگذاریم./زر
برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی ، صادقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار