توسعه و ترويج فرهنگ توليد و تجارت به عنوان يكي از اهداف سال 92 در دستور كار كميسيون مديريت منابع انساني و فرهنگ توليد و تجارت قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از "شاتا"، رييس مركز  پژوهش، توسعه فناوري و صنايع نوين وزارت صنعت، معدن و تجارت در دومين نشست كميسيون مديريت منابع انساني و فرهنگ توليد و تجارت با اعلام اين خبر افزود: توسعه و ترويج فرهنگ توليد و تجارت كه اصلي ترين بستر توسعه صنعتي پايدار و از ملزومات تحقق اهداف سند چشم انداز بيست ساله كشور است، به عنوان يكي از اهداف كميسيون توسعه منابع انساني و فرهنگ توليد و تجارت به تصويب رسيد.

علي معصومي در اين نشست كه با حضور نمايندگان سازمانهاي تابعه، اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران، انجمن مديريت منابع انساني ايران و مشاورين وزير صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: براي دستيابي به اين هدف بسيار مهم و زير بنايي چهار راهبرد اصلي تعريف شده است.

وي افزود: اين راهبردها شامل ترويج فرهنگ توليد كالاي ناب، ترويج فرهنگ مصرف كالاي ساخت ايران، ترويج و توسعه فرهنگ مديريت سرمايه هاي انساني، توسعه فرهنگ كار، تلاش، كار آفريني و اشتغال مي باشند كه در جلسات بعد تبديل به راهكارها و برنامه هاي عملياتي شده و سپس اجرايي خواهد شد.

وي با اشاره به همكاري سازمانها و مراكز زير مجموعه براي تدوين اهداف كميسيون منابع انساني و فرهنگ توليد و تجارت، از اين سازمانها دعوت كرد كه در اجراي برنامه هاي عملياتي حداكثر توان كارشناسي و مديريتي خود را بكار گيرند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ترویج ، تولید ، تجارت ، پایدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار