والیبال ایران هم اکنون در پروسه بسیار حساس و سنگین لیگ جهاني قرار گرفته است که نیاز به حمایت صرف از سوي تمامي مسئولان و ديگر افراد کارشناس دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ جهانی عازم کشور بلغارستان شده است تا این جای کار همه چیز بر وفق مراد والیبالی هاست اما نکته قابل و جالب توجه در خصوص افراد حاشیه ای اعزامی و همراه تیم ملی است.


همچنین نبود یک مربی ایرانی در کادر فنی تیم ملی ایران است البته پیش از این زمزمه های عدم حضور مربی ایرانی هم گفته شده بود تا جاي هيچ اعتراضي نباشد. اما بهتر نبود به جای افراد کم تجربه و کسانی که تازه از راه رسیده اند برخی مربیان بین المللی به قید قرعه همراه تیم ملی به بلغارستان و روسیه اعزام می شدند. علاوه بر اين مسائل بدانيد که حواسمان به پاداش وزير ورزش و جوانان هم هست.


مي دانيم که، بیان ریز مسائل و اتفاقات به وجود آمده تیم را در این شرایط حساس به چالش و حاشیه می کشاند اما به طور کلی به برخی موارد اشاره کردیم تا فدراسیونی ها و مسئولان حواسشان باشد که خبرنگاران تيز بين حواسشان هست اما به خاطر صداقت و قسم هایی که به قلمشان خورده اند، صدایشان در برخی زمان ها به خاطر شرايط خاص در نمی آید، پس نباید از این وضعیت سوء استفاده شود. به طور قطع در حال حاضر اصحاب رسانه فقط به خاطر حمایت از تیم ملی سکوت اختیار کرده اند نه به خاطر حمایت از اشخاص و کسانی که به خاطر منافع شخصی و گاهی اوقات پول پای روی هر نوع مرام و معرفتی می گذارند./آق

گزارشی از انسیه ورزنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار