فیلمنامه "من زنده ام" هنوز بودجه ای برای ساخت از سوی فارابی دریافت نکرده است.

"مهرداد غفارزاده"،‌ کارگردان سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران،‌ با ابراز گله مندی نسبت به فراهم نشدن بودجه برای ساخت فیلمنامه "من زنده ام" گفت: وضعیت بودجه هنوز نامعلوم است چرا که پیش از این بودجه ای را باید به فارابی می دادند که هنوز نرسیده است.
وی ادامه داد: فیلمنامه که بعد از ارائه برای پروانه ساخت توانست شهریور ماه پروانه ساخت بگیرد تا 3 آذر ماه تولید را آغاز کند به همین منظور در کنار بخش دولتی، بخش خصوصی نیز در تولید مشارکت داشته باشد.
"غفارزاده" تصریح کرد: زمانی که حمایتی صورت نگرفت بخش خصوصی با عقب نشینی خود بحران را تشدید کرد اما اکنون با دیداری که با "شمقدری" صورت گرفت وی اعلام کرد فیلمنامه را در اختیار فارابی قرار دهد و در حال حاضر فیلمنامه در بررسی شورای فیلمنامه برای تأیید قرار گرفته است.
وی در ادامه تصریح کرد: فیلمنامه "من زنده ام" زیر نظر "حمید بهمنی" مدیر "مؤسسه شهید آوینی" نیز بررسی شد و چندین بار هم با برطرف شدن اشکالات بازنویسی کردیم که مورد تأیید شورای فیلمنامه نویسی فارابی شود.
"غفارزاده" در خصوص صدور بی رویه پروانه ساخت ها گفت: علت اینکه چرا برخی از نویسندگان فیلمنامه برای صدور پروانه ساخت می دهند اما فیلمی نمی سازند، را نمی دانم اما شاید برخی به هدف سرمایه گذاری فیلمنامه می نویسند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار