فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت:امنیت مورد نیاز برای برگزاری انتخابات 24 خرداد ماه و خلق حماسه سیاسی به طور کامل در این استان فراهم است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سردار صفوة الله امام وردی محمدی در مراسم شامگاه یگان های نمونه نظامی و انتظامی خراسان شمالی که با حضور سردار اسماعیل احمدی مقدم؛فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد،با بیان اینکه احساس امنیت و آرامش در این استان افزایش یافته است، افزود: سال گذشته در خراسان شمالی هیچ گونه جرائم خشنی اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه به طور کلی نیز در سال گذشته در این استان میزان جرایم حدود 22 درصد کاهش یافت، اظهار داشت: این موفقیت نتیجه تلاش شبانه روزی جان بر کفان نیروی انتظامی این استان بود.

محمدی تصریح کرد :این استان حدود 301 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان دارد اما با این وجود امنیت در سرتاسر این خط مرزی برقرار است و ترددهای غیرمجاز مرزی نیز در حداقل میزان ممکن قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه، عنوان کرد: در این استان همانند سراسر کشور، امنیت لازم برای برگزاری انتخابات به طور کامل فراهم شده است.

گفتنی است یگان های نمونه نظامی و انتظامی از مقابل کلام الله مجید و مسئولان مستقر در جایگاه رژه رفتند./س

برچسب ها: امنیت ، کامل ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.