رئیس جهاد کشاورزی چالدران گفت: یک سال گذشته 36 مورد خانه باغ غیراستاندارد و فاقد مجوز در چالدران شناسایی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سید جعفر حسینی صبح امروز در جلسه مبارزه با پدیده زمین خواری و صیانت از منابع طبیعی شهرستان چالدران، اظهار داشت: احداث خانه باغ‌ها در برخی نقاط روستایی شهرستان چالدران در سال جاری رشد قارچ گونه داشته که این امر سبب وجود خانه‌های غیرمقاوم و غیر استاندارد در روستاها شده است.

وی با بیان اینکه این خانه باغ‌ها در دست شناسایی هستند، تصریح کرد: یک سال گذشته 36 مورد طرح کاربری غیرمجاز در این شهرستان شناسایی شده است.

حسینی با بیان اینکه با شناسایی این واحدها، برخورد جدی با صاحبان آن‌ها می‌شود، افزود: تعداد قابل توجهی از این افراد به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه با احداث این خانه‌های غیرمقاوم شاهد به هم خوردن چهره شهرها و روستاها هستیم، خاطرنشان کرد: باید با شناسایی به موقع این خانه باغ‌ها که عمدتا غیراستاندارد و فاقد مجوز احداث شده‌اند گام مهمی در ایمن‌سازی اماکن روستایی برمی‌داریم.

حسینی با بیان اینکه احداث چنین خانه باغ‌هایی که غیراستاندارد هستند، عملکرد مسئولان را زیر سوال می‌برد، اظهار داشت: ایمن‌سازی خانه باغ‌ها و اماکن روستایی یکی از موضوعاتی است که باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.