مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خسوس در نظر دارد سبک هایی را به فوتسال اضافه کند در حالیکه ماهیت فوتسال ایرانی حفظ شود.

رضا لک مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط حاکم بر اردو ایده آل است بازیکنان به آمادگی رسیده اند و با نشاط در تمرینات شرکت می کنند در مدت زمانیکه خسوس هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته، خواستار ایجاد برنامه های تاکتیکی نوینی در تیم بوده است.

وی افزود: این برنامه ها به منظور حضور موفقمان در مسابقات کرده جنوبی اجرا می شود البته در صدد تغییر کلی فوتسال ایرانی نیستیم تنها فاکتورهایی را اضافه می کنیم تا این ورزش ماهیت ایرانی خود را از دست ندهد.

با توجه به کمبود فرصت نمی خواهیم پیچیده کار کنیم همين که تمرینات و برقراری اردو تاثیر مثبتی در رقابت های آسیایی داشته باشد کافی است.

رضا لک در ادامه بیان داشت: در این مدت تلاش کردیم که بازیکنان در جریان برگزاری یک بازی، تخصصی تر دفاع کنند یعنی اینکه هنگام دفاع با تمرکز بالا شرایط را برای ایجاد فرصت و موقعیت سازی بوجود آورند، با توجه به هوش بازیکنان ایرانی پیشرفت خوبی در این زمینه داشته ایم.

وی در خصوص اینکه بازیکنان ملی پوش از تفکرات کادر فنی استقبال می کنند یا نه، خاطر نشان کرد: در صورتیکه بازيکنان به نحوه تمرینات و اندیشه های کادر فنی اعتراض داشتند به طور حتم شرایط به نحوی دیگری رقم می خورد، بازیکنان پیگیر نبودند و با هیجان و تمام توان خود در تمرینات حضور نداشتند.

رضا لک اظهار داشت: وضعیت اسماعیل پور هنوز مشخص نیست، سلامتی این بازیکن بیشتر از حضورش در تیم ملی برایمان اهمیت دارد به همین دلیل با توجه به شرایط جسمانی وی تصمیم نهایی را می گیریم. اسماعیل پور مدت زیادی است که از تمرینات دور بوده اما پزشک تیم اجازه حضورش در اردو را تا پایان هفته داده است، باید عملکرد وی را زیر نظر بگيریم تا اینکه مشخص شود از آمادگی لازم برای همراهی تیم بر خوردار است یا نه. به همین دلیل گمان نمی کنم نام وی جزء افرادی باشد که در این هفته از اردو جدا می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با برنامه هایی که تنظیم کرديم حضور موفقی در تورنمنت چین و رقابت هایی کره داشته باشیم./آق


برچسب ها: مربی ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار