بازیکنان استقلال که همراه با این تیم به مقام قهرمانی لیگ رسیدند و شرایط را برای خود با تغییر روبرو کردند در حال حاضر دوران استراحت را سپری می کنند امااقدام چند بازیکن این تیم در نوع خود جالب توجه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران چند بازیکن تیم استقلال از جمله میثم بائو برخلاف تصورات راهی کلاس های مربیگری درجه C آسیا شده است تا بتواند با مدرک مربیگری اش برای ادامه حضور در میادین فوتبال آماده شود.

گفتنی است: این بازیکن پس از اتمام مسابقات لیگ و آغاز فصل تعطیلات و نقل و انتقالات در کلاس های مربیگری ثبت نام کرده و در حال حاضر مشغول گذراندن این کلاس ها برای دریافت مدرک مربیگری c آسیا است.

گفتنی است، بائو شرایط مشخصی برای ماندن در تیم استقلال ندارد و این موضوع باعث این است که وی تمایل زیادی برای حضور در کلاس مربیگری داشته باشد.

شایان ذکر است میثم بائو اعلام کرده است که برای حضور در تیم استقلال باید با وی تماس بگیرند و اگر قرار به ماندن امیر قلعه نوعی در این تیم باشد بازیکنان باید با وی هماهنگ باشند و جلسه مهمی را برگزار کنند اما این مسائل منوط به ماندن امیر قلعه نوعی در تیم است که توسط هیئت مدیره مشخص و تعیین می شود./آق

برچسب ها: استقلال ، بائو ، مربیگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار