سخنگوی پروژه طرح خرید تضمینی گندم و برنج بانک سپه گفت: تاکنون بیش از یک میلیون تن گندم به ارزش تقریبی هفت هزار میلیارد ریال از کشاورزان 12 استان کشور خریداری شده و کلیه وجوه مربوط به حساب های آنها واریز شده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: دارایی افزود: این میزان خرید طی حدود 150 هزار محموله در 140 مرکز خرید به انجام رسیده است.
وی اظهار داشت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی و به تبع آن افزایش تولید و نیز در نظر گرفتن بیش از 70 درصد افزایش قیمت برای خرید گندم سال جاری توسط دولت پیش بینی می شود که امسال در حدود 7 تا 9 میلیون تن گندم خریداری شود.

دارایی گفت : بررسی های آماری حاکی از این است که تاکنون حجم خرید نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بیش از 10 درصد رشد داشته و در برخی استان ها نظیر بوشهر و هرمزگان در حال حاضر نسبت به کل میزان خرید سال گذشته به ترتیب با 70 و 24 درصد رشد در خرید مواجه هستیم.

وی با اشاره با اینکه شعب بانک سپه آمادگی لازم را برای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به کشاورزان دارا می باشند تصریح کرد: وجوه مربوط به خرید در کمترین زمان و در دو نوبت در روز به حساب های عابربانک کشاورزان واریز شده و از کشاورزانی که تا کنون نسبت به افتتاح حساب اقدام ننموده اند درخواست می شود تا با مراجعه به یکی از شعب بانک و افتتاح حساب علاوه بر تسریع در دریافت وجوه خود از سایر مزایای کارت های عابر بانک سپه برخوردار شوند.

سخنگوی پروژه طرح خرید تضمینی گندم و برنج بانک سپه گفت: بیشترین میزان خرید تاکنون در استان های خوزستان و فارس به ترتیب با حدود 650 و 112 هزار تن صورت پذیرفته است و پروژه مزبور با ورود به دومین ماه خود همچنان ادامه دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: واریز ، گندم ، حساب ، بانک سپه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار