گویا مشکلات مالی فدراسیون بوکس تمام نشدنی نیست در حالی که انتظار می رود پیش از اعزام مشت زنان به آسیا خبر پاداش برای بوکسوران انگیزه ای برای آن ها شود هیچ خبری از این مسئله نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فدراسیون بوکس کشورمان با مشکلات مالی عدیده ای دست و پنجه نرم می کند یکی از حاشیه های همیشگی بوکس این است که مسئولان قول پاداش در صورت مدال آوری در مسابقات را می دهند و سپس هیچ خبری از این پاداش ها نمی شود و همین باعث دلخوری و ایجاد حاشیه می شود.

هنوز مسابقات برون مرزی تیم ملی بوکس جوانانمان را از یاد نبرده ایم که مسئولان قول پاداش مالی به مدال آوران دادند اما هنوز هم این پاداش پرداخت نشده است.

در حال حاضر نیز خبری از قول پاداش به مشت زنان تیم ملی بوکس بزرگسالان نیست و معلوم نیست که این بوکسوران با چه انگیزه ای باید به مسابقات آسیایی بروند.

همین مشکلات مالی بود که باعث شد لیگ بوکس هم برگزار نشود و حتی فدراسیون و هیئت های بوکس استان ها در مسابقات منطقه ای نیز با مشکل مواجه شدند.

این جیب های خالی فدراسیون بوکس باید سطح توقع آنها را نیز به همان نسبت پائین بیاورد مسئولان وقتی می توانند از مشت زنان انتظار مدال داشته باشند که همه زیرساخت ها و شرایط را فراهم کنند و تمرینات را حداقل از یکسال قبل از مسابقات حساس و بزرگ برون مرزی آغاز کنند.

اینجا حکایت تیمی است که با تمرین کم بدون پاداش کمتر از 40 روز دیگر راهی مسابقات آسیایی اردن می شود و امیدواریم تا کاروان اعزامی ما با دست پر از مسابقات بازگردد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار