نماینده صندوق جمعیت و توسعه سازمان ملل متحد تاکید کرد: جمعیت هلال احمر ایران ظرفیت خوبی برای ارائه توانمندی‌ها به کشورهای دنیا را دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمت هولکی اوز سه‌شنبه شب در نشست دوره آموزشی ظرفیت سازی کاروان‌های نیکوکاری و بهداشت باروری در حوادث در هلال احمر خراسان شمالی گفت: هلال احمر چه به لحظ تجهیزات و چه برخورداری از نیروی انسانی در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

وی یکی از مأموریت های این صندوق را استفاده از تجارب کشورها و ارائه به سایر کشورها دانست و تصریح کرد: موفقیت‌های ارزشمندی نصیب ایران در سال‌های اخیر از حیث امداد‌رسانی نصیب شده است.

هولکی اوز با اشاره به فعالیت‌هایی که صندوق جمعیت و توسعه سازمان ملل متحد انجام داده است، گفت: این صندوق برنامه‌های خود برای همکاری با ایران در سال 2012 و با تاکید بر اجرای برنامه‌های حمایتی در چهار محور جوانان، زنان سرپرست خانواده، سالمندان و شهرنشینی آغاز کرد.

نماینده صندوق جمعیت و توسعه سازمان ملل متحد با تاکید بر اینکه این صندوق در هر کشور فعالیت‌های خود را با توجه به سیاست‌های کاهش یا افزایش جمعیتی آن کشور انجام می‌دهد، اظهار کرد: محدوده فعالیت صندوق در گستره جمهوری اسلامی ایران با نگاه به برنامه پنجم توسعه است.

وی فعالیت‌های صندوق جمعیت را بر اساس برنامه‌ هر کشور و با هماهنگی و نظارت دولت مربوطه دانست.

 هولکی اوز نماینده صندوق جمعیت و توسعه سازمان ملل متحد برای حضور در جمع شرکت کنندگان در دوره آموزشی ظرفیت سازی کاروان‌های نیکوکاری و بهداشت باروری حوادث، بازدید از روستای چهار برج اسفراین و بازدید از روند اجرای مانور امدادی به خراسان شمالی سفر کرده است./ج1

برچسب ها: تجارب ، توسعه ، نیکوکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.