رئيس كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به ارائه گزارش معاونت نظارت مجلس گفت: گزارش‌ها باید دقیق باشد تا حق کمیسیون‌های مجلس ضایع نشود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ارسلان فتحی‌پور رئيس كميسيون اقتصادي مجلس در جلسه علني امروز(چهارشنبه) و در تذكري آيين‌نامه‌اي با اشاره به گزارش امروز حسين مظفر معاون نظارت مجلس درباره عملكرد اين كميسيون گفت: آقای مظفر در گزارش‌شان گفتند که دوازده تحقیق و تفحص به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده و این کمیسیون کمترین عملکرد را داشته است در حالی که سه تحقیق و تفحص پس گرفته شد، یکی از آنها در صحن رای نیاورد، تحقیق و تفحص بانک مرکزی هم که در صحن رای آورد، توسط هیئت رئیسه متوقف شد و هیئت تحقیق و تفحص ستاد سوخت هم تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: 6 مورد از تحقیق و تفحص‌های ارجاع داده شده به کمیسیون اقتصادی مجلس در حین بررسی بودجه بوده که هنوز پرونده آنها تشکیل نشده است.

فتحي‌پور در پايان اظهاراتش تاكيد كرد: گزارش‌های ارائه شده در خصوص عملکرد کمیسیون‌ها باید دقیق باشد تا حق کمیسیونی در این خصوص ضایع نشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران محمدرضا باهنر که در غياب لاريجاني اداره جلسه امروز را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون اقتصادی یکی از کمیسیون های پرکار مجلس بوده و این آمار و ارقام هم برای تحریک بیشتر شدن فعالیت کمیسیون ها در سال جاری ارائه شده است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار