دانشجویان دختر معتکف استان قم طی بیانیه‌ای تأکید کردند: رمز پیروزی ما استقامت ماست.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، دانشجویان دختر معتکف استان قم در پایان مراسم روح‌بخش و معنوی اعتکاف با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کردند: رمز پیروزی ملت مسلمان ایران استقامت در برابر دشمنان است.
بیانیه دانشجویان دختر معتکف استان قم به شرح زیر است:
ملت عزیز و ولایت‌مدار ایران اسلامی
ما فرزندان و دست‌پروردگان شما ملت سرفراز، پیشانی شکر بر آستان ربوبی حضرت حق می‌ساییم که در اوقات شریف ماه رجب، سیل عظیم رحمت و مغفرت خود را بر قلب‌های نورسته و جوان ما جاری کرد و خلعت زیبای بندگی و عبودیت را بر قامت خاضع و خاشع ما پوشاند. دست نیاز به سوی خالق بی‌نیاز بلند می‌کنیم و عزت و پیروزی شما ملت بزرگوار را از خداوند متعال مسألت داریم. عبودیت و بندگی، زمانی کامل می‌گردد که مؤمنان ولایت‌مدار همچون پیشوایان راستین خود، در همه عرصه‌های فردی و اجتماعی، مجاهد و مبارز باشند و با بهانه‌تراشی‌های بیهوده، خود را در انزوای بی‌تفاوتی‌ها و عافیت‌جویی‌ها محصور نسازند که همانا آتش نبرد حق و باطل لحظه‌ای خاموش نشده و صف‌بندی‌های کربلایی لختی در هم نریخته. راه سومی در پیش نیست و این ما هستیم که باید بگوییم در کدام قبیله‌ایم و در کدامین جبهه می‌جنگیم. اگر بخوابیم دیگران بیدارند و اگر ما غفلت کنیم دیگران هشیارند.
ملت شهیدپرور ایران
در گذر از پیچ تاریخی سرنوشت‌، در مقابل نگاه‌های مغرضانه دشمنان و امیدهای مؤمنانه دوستان، نیازمند خلق حماسه‌ای دیگر هستیم تا یکبار دیگر ترفندهای خبیثانه شیاطین را در هم بریزیم و امید واهی آنان را ناامید سازیم.
رمز پیروزی ما در استقامت است«در حقيقت كسانى كه گفتند پروردگار ما خداست‏سپس ايستادگى كردند فرشتگان بر آنان فرود مى‏آيند [و مى‏گويند] هان بيم مداريد و غمين مباشيد و به بهشتى كه وعده يافته بوديد شاد باشيد» (فصلت/30) باید با قلبی مالامال از عشق به خدا و رسول گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) بر گرداگرد رهبر عزیزمان حلقه بزنیم و با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و گزینش شایسته‌ترین فرد برای این امر، فرجام نیک و مبارکی را برای خویشتن مهیا سازیم «...در حقيقت‏خدا حال قومى را تغيير نمى‏دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند...» (رعد/11)
ما فرزندان برومند ایران، ضمن دعوت از همه آحاد ملت عزیز برای آفریدن حماسه جاویدان سیاسی، از همه مسئولان و فعالین سیاسی می‌خواهیم که علائق و سلائق شخصی خود را بر قوانین مترقی جامعه اسلامی تحمیل نکنند و با گردن نهادن به همه قوانین نظام اسلامی، بلوغ فکری، فرهنگی و سیاسی خود را به نمایش بگذارند. و به بعضی از افراد و گروه‌ها خیرخواهانه تذکر می‌دهیم که جای امام و مأموم را در جامعه جابجا نکنند و برای ولی امر امت و پیشوای مسلمین تعیین تکلیف ننمایند که سامان یافتن همه امور ما در گرو پیروی از رهنمودهای مدبرانه رهبر عزیزمان است.
در پایان کام تشنه خود را با زلال اندیشه علوی(ع) سیراب می‌کنیم که فرمود: «اگر علم و دانش را از معدنش به دست می‌آوردید؛ و آب را گوارا می‌نوشیدید و خیر و خوبی را از جایگاهش دریافت می‌کردید؛ و راه را از آن قسمت که روشن‌تر است، طی می‌کردید؛ و در راه حق، درست گام بر می‌داشتید؛ راه‌ها برای شما روشن می‌گشت و نشانه‌ها برای شما آشکار و اسلام برای شما می‌درخشید و به خوشی و فراوانی می‌خوردید و عائله‌مند گرفتاری در میان شما باقی نمی‌ماند و به هیچ مسلمان و غیرمسلمانی که در عهد و پیمان شمایند، ستم نمی‌شد.»/س
برچسب ها: قم ، استقامت ، رمز پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.