مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کلانشهر قم گفت: راز جاودانگی جهان پهلوان تختی اخلاق حسنه و اقتدا به امیرمومنان بود و ورزشکاران باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، قم علی حاجی رضا با بیان اینکه اخلاق نباید هرگز در ورزش فراموش شود، اظهار داشت:ورزشکاران ما الگوهای بسیار مناسبی از نظر اخلاقی در طول تاریخ دارند که می توان به بزرگترین و بهترین آنها که حضرت علی (ع)است اشاره کرد.
وی با بیان اینکه همه می دانند که راز جاودانگی و ماندگاری جهان پهلوان تختی و پوریای ولی پیروی و اقتدا به مولای خود امیر المومنان علی(ع) است،تصریح کرد:ورزشکاران ما می توانند با بهره گیری از اخلاق نیکو در ورزش تمام قله های رفیع ورزشی را فتح کنند.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین اللمل شهرداری کلان شهر قم اضافه کرد: متاسفانه در سال های اخیر شاهد برخی بی اخلاقی ها در امر ورزش بودیم که امیدواریم با گسترش و ترویج فرهنگ در زمینه ورزش بد اخلاقی ها از روح پاک ورزش ریشه کن شود.
وی با بیان اینکه خوشبختانه ورزشکاران قمی از نظر اخلاق در سطح بسیار بالایی قرار دارند،یادآورشد: امروز ما شاهدیم که قهرمانان و ورزشکاران جوان قمی با اقتدا به مولای متقیان علی (ع) منش پهلوانی را سرلوحه خود قرار داده و حتی توانستند در میادین بزرگ ورزشی بدرخشند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.