اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان کشورمان در زمین های ساحلی مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است.

عظیم جزید سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی رده سنی جوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پیش از آمدن به تهران تمرینات آماده سازی را در بندر ترکمن آغاز و دنبال می کردیم با توجه به آب و هوای شرجی و رطوبت بالای استان گلستان ترجیح دادم برنامه های تمرینی را در پایتخت  ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: مسابقات والیبال ساحلی جوانان جهان در کشور کرواسی که در منطقه اروپایی مرکزی قرار دارد برگزار می شود با توجه به آنکه شرایط اقلیمی و آب و هوایی این کشور با تهران تا حدودی  یکسان است ترجیح دادیم که برنامه های آماده سازی و تمرینی را در پایتخت دنبال کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی تصریح کرد:  در حال حاضر اعضای تیم ملی الف و الیبال ساحلی جوانان را بهنام توکلی و کامبیز کلته و اعضای تیم ملی (ب) را نیز را رسول خواجه و عبدا... ایزدی تشکیل می دهند.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی تیم ملی ( الف) والیبال ساحلی جوانان ایران به طور مستقیم به مسابقات جهانی راه  یافته است تیم ملی (ب)  نیز حضور در این رقابتها عازم کرواسی می شود ما باید این تیم در رقابت های انتخابی که یک روز قبل از پیکارهای جام جهانی برگزار می شود  شرکت کند تا در صورت غلبه بر حریفان جواز حضور در مسابقات رسمی را بدست آورد.

جزید گفت: یکی دیگر از دلایل ما برای تشکیل اردوهای تمرینی در تهران امکانات سخت افزاری بود ما در بندر ترکمن  از داشتن توپ برای تمرین به تعداد کافی محروم بودیم ولی در تهران وضعیت به مراتب بهتر است./آق

برچسب ها: اردوی ، تدارکاتی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار