مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از برگزاری اجلاسیه اساتید سطوح عالی حوزه با سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی در روز نهم خرداد ماه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با بیان اینکه این اجلاس 9 خرداد ماه در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود اظهار کرد: عنوان این همایش «راهکارهای ارتقای سطح علمی در نظام آموزشی حوزه» خواهد بود.

وی افزود: در این اجلاس آیت الله مکارم شیرازی و مدیریت حوزه سخنرانی کرده و برخی اساتید هم تریبون آزاد خواهند داشت.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه در این اجلاس از سه نفر از اساتید نمونه و پیشکسوت تجلیل خواهد شد، گفت: دو نفر از اساتید مراکز تخصصی و دو نفر از اساتید ایثارگر حوزه‌های علمیه هم تجلیل خواهند شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 1412 نفر استاد حوزوی در شهرستان‌ها، 370 نفر استاد رشته‌های تخصصی در قم و 171 نفر هم در شهرستان‌ها، 700 استاد در مدارس علمیه قم و بیش از هزار نفر هم استاد سطح عالی هستند و در مجموع 3 هزار و 651 نفر استاد حوزوی در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: اجلاس مذکور در حال حاضر برای اساتید حاضر در قم برگزار می‌شود و در نظر داریم امسال نخستین گام را برای اساتید حاضر در استان‌ها هم برداشته و مراسمی را برای آنها برگزار کنیم./س

برچسب ها: قم ، اجلاسیه ، اساتید ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.