عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:مجمع باشگاه در نهایت تعیین تکلیف می‌کند و تصمیمات دقیق‌تر در مورد باشگاه از سوی وزیر ورزش ، گرفته می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  ‌امیدوار رضایی در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران، گفت:‌  امروز ارزیابی از فصل گذشته داشتیم و اینکه چه کارهایی انجام شده است و قرار شد، برنامه فصل آینده را بگیریم و روز شنبه یا حداکثر صبح یکشنبه آن را به وزیر ورزش که رئیس مجمع است، ارائه کنیم. مجمع باشگاه در نهایت تعیین تکلیف می‌کند.تصمیمات دقیق‌تر در مورد باشگاه از سوی وزیر ورزش ، گرفته می‌شود.

وی در مورد اینکه فتح‌الله‌‌زاده در باشگاه استقلال می‌ماند یا نه، گفت: از نظر هیئت مدیره فتح‌الله‌زاده ماندنی بوده، ‌هست و خواهد بود. اما در رأس هرم هر شرکت مجمع آن قرار دارد که صاحبان اصلی شرکت هستند . ما امشب به شدت و بیشتر از گذشته از او حمایت کردیم. حمایت ما بیشتر حمایت معنوی است که اثرش هم بیشتر است.

وی در مورد بودجه باشگاه گفت: بودجه را از طریق مجمع پیگیری می‌کنیم، ما و مدیرعامل به دنبال درآمدزایی هستیم اما باید ببینیم مجمع باشگاه قول تأمین چند درصد از بودجه را می‌دهد، اگر 50 درصد از بودجه را تامین کند، ما به دنبال 50 درصد بقیه خواهیم بود و اگر کمتر تامین کند ما به دنبال بقیه آن خواهیم بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد وضعیت بازیکنان این تیم، گفت: هیچ بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود، سعی می‌کنیم همه آنها را حفظ کنیم. پژمان منتظری هم از بازیکنان ارزشمند است و تلاش می‌کنیم او را هم حفظ کنیم و بازیکنی را از دست ندهیم.

امیدوار رضایی در مورد خواسته‌های قلعه‌نویی اظهار داشت: او به دنبال آن است که ساختار باشگاه که هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان هستند، حفظ شود، خودش هم بخشی از خواسته‌هایش را به وزیر کشور ارائه کرد. او خواستار آن است که این همدلی و اتحاد در باشگاه ادامه پیدا کند و همچنین اعتبارات لازم تامین شود.

رضایی در مورد اینکه چقدر به حل مشکلات امیدوار است، گفت: من  صد درصد به این مسئله امیدوارم. امسال هم مثل سال‌های گذشته مشکلاتی داشتیم، البته مشکلات بیشتر بود. کشور هم مشکلاتی داشت، تحریم‌ها، قیمت ارز، تورم و گرانی برای همه دستگاه‌ها از جمله باشگاه‌ها مشکلاتی ایجاد کرد که مدیریت و بازیکنان و کادر فنی با تلاش بیشتر به دنبال جبران کاستی‌ها بودند.

برچسب ها: امیدوار ، رضایی ، مدیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار