عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از فتح‌الله‌زاده خواستیم بحث استعفای خود را مسکوت نگه دارد.

 

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،شهریاری اظهار داشت: جلسه امروز در رابطه با جمع بندی گزارش عملکرد فصل گذشته بود و برای سال آینده برنامه ریزی شد.

وی افزود: بر اساس همین گزارش مبالغی که در نظر گرفته شده بود نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان گزارش شد که همانطور که در ابتدای امسال اشاره شد بالای ۷۰درصد هزینه شد.

شهریاری ادامه داد: این پرداختی هایی که از طریق مدیرعامل صورت گرفته برای برخی از بازیکنان بود و عده ای ناراحت بودند که چرا تعدادی از چک ها پاس نشده و آن چک ها مربوط به اسپانسر باشگاه بود که به زودی این چک ها پاس می شود.

وی در خصوص اینکه آیا قضیه استعفا مسکوت می ماند یا خیر گفت: استعفایی در کار نیست و مشکلات مالی بر اساس راهکارها جمع بندی خواهد شد. همان طور که گفتم فتح الله زاده اعلام کرده بود تا سوم خرداد استعفا می دهد و ما خواستیم مسئله را باز نکند تا به راهکارهای بهتری برسیم.

شهریاری تاکید کرد: قطعا این مسئله بیشتر از یک هفته طول نمی کشد. البته راهکارهایی به ما پیشنهاد شده و امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.

شهریاری در مورد اینکه شاید در این یک هفته نقل و انتقالات را از دست بدهند،گفت: ما نقل و انتقالات را از دست نمی دهیم . مطمئن باشید با همان افراد  مدنظر خود مذاکره می کنیم.

برچسب ها: استقلال ، شهریاری ، مدیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.